Hop til indhold

Hej alle. :-D


Gæst Rebekka
 Share

Recommended Posts

Gæst Rebekka

Hejsa. :-D

Jeg hedder Rebekka, og i dag er det lige præcis en måned siden jeg fyldte 13. - Så jeg er 13 år. Jeg er en rigtig dyreglad (og liidt doven) pige. Jeg bor lige pt. i lejlighed med mine 2 søskende og forældre i Aarhus, men her 1. December overtager vi nøglerne til vores nye hus. (Der skal dog gøres en masse ved det, så vi er nok først flyttet rigtigt ind i februar/marts. :neutral: ) Mine 2 søskende (de er 9 og 11) og jeg ønsker os en hund, og vi har især forelsket os i mopsen/moppen. :hjerte:

 

Vores forældre er dog ikke de store dyremennesker, og især min far er meget imod at ha' store dyr. Vi må ikke engang passe en hund (hvis vi kender nogen der nogensinde, får brug for pasning.) da min far ikke vil ha' hunde i huset. (Når vi altså er flyttet.) Så vi får nok aldrig nogensinde en hund, mens vi bor hjemme. Jeg er (Heldigvis) nok flyttet hjemmefra om 5 år, og der kan jeg så få en hund. (Hvis økonomien, tiden osv. er der til det. :-)) Men så er der i hvertfald lang tid til at lære noget om hunde.

 

Jeg er dog ikke en helt dyrefri person, da jeg den 30. December 2011 blev ejer af 2 dejlige, fede hanrotter, Harald og Sigurd. Inden der var gået en måned var jeg også ejer af Vixen. 5. Maj 2012 var jeg i Odense for at hente min 4. dejlige hantot Champignon. :hjerte::hjerte::hjerte: De er mine "små hunde." :5up:

 

Det var jo næsten hele min livshistorie, men nu kender I mig også. ;-) Jeg glæder mig til at lære jer at kende, og lære mere om hunde. Spørg endelig, hvis I sidder inde med nogle spørgsmål!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til! :-D Jeg synes det er super fedt, at du "researcher" lidt på forhånd, så du er godt udrustet, når dagen kommer! :5up:

Jeg kommer bl.a fra et hjem, hvor jeg ikke måtte have dyr. Min mor var ræd for alle dyr. Fik dog plaget mig til en hamster. Men havde siden jeg var helt lille altid ville have en hund. Noget af det første jeg gjorde da jeg flyttede hjemmefra som 17 årig, var at købe en hund. :oops: Så jeg ved præcis hvordan det er at stå i din situation! :-D

 

P.s rotter er nogle af de dejligste dyr. Har selv 6, snart 7. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...