Hop til indhold

Lille franskmand søger BLIVENDE hjem. dp


Gæst Berlinerbulldog
 Share

Recommended Posts

Gæst Berlinerbulldog

En bekendt af os skal desværre af med sin Franske bulldog. Det er den samme gamle historie med uventet kæledyrsallergi i familien.

 

Han bor lige nu hos os i Berlin.

 

Bo er 6mdr. Utrolig intelligent og lærenem. Renlig, siger selv til når det er tid og har ingen uheld om natten. Kan "sit, dæk, rulle, gi pote". Har pas, tavle, vaccinationer, chip og en ordentlig stak legetøj/kurv mm. Kan pt være alene hjemme i op til 4 timer og fungerer godt med børn og andre hunde.

 

Det er alfa og omega, at Bo kommer til et erfarent hundehjem. Beslutningen skal være velovervejet, økonomien stabil osv.

IMG_4761.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Hej har I fundet et sted til ham? Ellers er jeg meget interesseret!

 

Trådstarter har ikke været aktiv herinde siden den 12 november, måske har hun glemt indlægget, men skriv en privat besked til hende, så kommer der besked på hendes mail om, at der er en privat besked på hunde-forum.

Du skal gå ind på hendes indlæg og trykke på hendes profilnavn Berlinerbulldog ude til venstre i hendes profil, så kommer der en boks frem, hvor der står : Vis profil og neden under står der privat besked, den trykker du på og så kan du skrive til hende.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Berlinerbulldog

Tusind tak for interessen :)

 

Jeg må indrømme, at jeg tildels har glemt tråden, da jeg har haft travlt med, at passe min nye lille hunde-basse :lun: Han kom ikke rigtig videre - den eneste, som ikke er glad for beslutningen er DHL-manden, som indtil videre er kommet med et styks bur og 40 kg hundemad :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej!

Har I endnu ikke fundet et nyt hjem til den dejlige hund?

vi er en familie på 3 der bor på en landejendom med andre dyr, heste og katte. Vi har den dejligste dalmatiner på femte år, men han har desværre bidt en fjern nabos hund og vi har meget presset fundet et nyt godt hjem til ham. Vi leder nu efter en ny hund og er meget påpasselig med at finde en type hvor vi ikke kommer ud i en ligende situation igen. Da det har været en forfærdelig tid at gå igennem. Vi har altid haft hund og kan heller ikke undvære det i fremtiden. Jeg er hjemmearbejdende og Bo vil derfor meget sjældent være alene. Håber det er noget I vil overveje. Mvh. Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...