Gæst caro4805 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Awww, se det sødeste digt jeg fandt!! Og det er bare så sandt, så sandt!! Hunden Nogle vil sige, at du blot er en hund Men du er mere og ikke blot et "kun" Men du er altid til at stole på Sød og god som få En ven som dig får man ikke tit Du gør livet mindre skidt I dit hundeliv er du stor Den bedste ven på jord Du kommer når jeg er trist Som om du kender min brist Så ser jeg i dine brune øjne Kun godhed og ingen løgne Du forstår mit sprog Tror du er klog Ikke altid du er til at styre Når drifterne får hyre! Du er altid klar til en leg Og der er du sej Bolde og pinde Kan du altid finde Altid er du klar til at kæle Du sætter dig blot uden mæle Så går mit hjerte i min hånd Kæler og føler et bånd En dag rinder vores timeglas ud Og vi skal møde vores gud Så skal vi mødes igen Og du vil atter være min ven:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rullle Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Nurh hvor godt, og sødt - og så sandt som det kan være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst caro4805 Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jaa, lige præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts