Hop til indhold

Nogle der har erfaringer med orm?


Ascha
 Share

Recommended Posts

Min hund har diare og kaster op. Det startede natten til søndag og jeg har aldrig haft en hund der har været så dårlig af et maveonde. Hun var helt stille og ville hverken spise eller drikke igår, og først sidst på eftermiddagen fik jeg lokket lidt vand jeg havde kogt kylling i, i hende. Jeg tror der gennemsnitligt er kommet noget ud af hende (enten den ene eller den anden vej) hver ½ time i det døgn vi har været igennem og for en time siden nåede hun ikke engang ud af min seng før hun kastede op (hvilket er grunden til at jeg er på HF så tidligt). :???:

 

Igår fandt jeg så en orm (ca. 1- 1,5 mm i diameter. Svært at afgøre hvor lang, men måske 5-7 cm) i hendes opkast, der lignede en meget stramt rullet pastaskrue. Der er første gang jeg har haft orm inde på livet, og da jeg har læst at orm kan give tynd mave og opkast ville jeg lige høre om der er normalt at hvalpe kan blive dårlige af det?.

 

Det er spolorm, det havde min hvalp i sommers og han kastede den også op.

Se at komme til lægen og få en ormekur. Det kan sagtens være pga ormen at den kaster op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...