Thor isbjørn Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 vi har haft en dejlig legedag ude ved min mors to dejlige hunde.. Thor og den yngste hund Lady eeelsker hinanden. de lægger og sover oppe af hinanden, og følger hinanden lige i røven. de kan også godt lide at slås. det foregår helst liggende og er meget kærligt og roligt på trods af deres unge aldre.. dog fanger man nogle billeder, hvor det er helt drabeligt ud: kom gerne med jeres egne billeder af jeres "bidske" hunde:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Ihh sikke de hygger, har også sådan gået og kigget efter en Thor lignende hund... bidske? aldrig... Okay, efter hurtigt gennemgang af billeder må jeg indrømme, at han ligner Goffy med en for lang tunge på langt de fleste billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 vi har gemt os ude ved min mor. så det er nok derfor. men vi kommer tilbage idag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Min lille bidske skønhed:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 hvem af dem er din på billede nr 2? hun er så fin:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 hvem af dem er din på billede nr 2? hun er så fin:) Bella er den smukkeste af dem på billede 2:mrgreen: Det er min lillefis til højre. Den til venstre er hendes lillesøster Ascha:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Bella er den smukkeste af dem på billede 2:mrgreen: Det er min lillefis til højre. Den til venstre er hendes lillesøster Ascha:hjerte: man kunne næsten heller ikk se forskel.. kun at bella er lidt mindre:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 man kunne næsten heller ikk se forskel.. kun at bella er lidt mindre:) Ja, Bella er lidt mere kompakt end Ascha, og så har Bella mindre pletter over øjnene:-) De er bare så søde sammen, de to! Er helt sikker på at de ved at de er biologiske søskende. Da de så hinanden første gang, sad Bella i bilen og Ascha var fri udenfor. De hylede og skreg i vilden sky begge to, og da de endelig mødtes fysisk, svingede de bare SÅ godt:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tulmus123 Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 hvor er de søde. Dejlige med hunde legekammerater Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts