Hop til indhold

erfaringer med platinum hundefoder

Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

hej er der nogen af jer herinde der har erfaringer med Platinum hundefoder:confused::confused::confused::confused:

jeg købte 5 kg forleden til træning da jeg bare fandt det så spændende og lugten helt anderledes end andre tørfoder, også konsistensen virkelig lækkert syntes jeg.

jeg fodre kun med tørfoder til godbidder eller hvis jeg er på weekend eller lignende

jeg fodrer normalt med barf og det vil jeg stadig fortsætte med efter over 7 år eller mere,men bruger stadig tørfoder ved siden til de dage jeg ikke har taget eller sådan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg bruger det til godbidder, desværre er det lidt for dyrt som fuldfoder. Både hundene og je gsynes det er lækkert. Faktisk så lækkert at jeg har kontaktet producenten for at købe det til min webshop :cool:

ok jeg syntes det virker billigt eller ikke billigt men til en pris under feks wolfsblut :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

det var da dejligt Jeanette:genert:

jeg syntes også det virkede helt anderledes end mange andre tørfoder jeg har prøvet man kunne lugte at det er rigtige ingredienser og konsistensen ligesom ziwipeak som også er fint foder med meget dyrt. dette her virker mindst ligeså lækkert og ikke engang det overdrevne drikkeri de normalt får ved tørfoder er også en del mindre faktisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg fik en prøvepose, synes det er meget blødt? Er det stadig det, når først posen har været åben nogen tid?

ja det er dejligt blødt, men det skulle jo heller ikke være gennembagt som mange andre tørfoder som er knasende

øøhh har kun haft det siden i lørdags så det er ikke så længe posen har været åben:genert:

er faktisk ret imponeret sjældent jeg er det med foder faktisk :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Har kigget lidt rundt på nettet, og det ser da meget lækkert ud! :-D

Jeg synes det virker meget billigt! Det er langt billigere end Acana og Ziwipeak, som vi bruger lige nu.

Vi skifter meget mellem mærker herhjemme, så maden ikke bliver for kedelig, så det her skal da helt klart prøves i fremtiden!

jeg syntes også det er lækkert og virker som stort set samme kvalitet som ziwipeak dog ikke så dyrt kød som hjort der er i men ellers helt noget andet end både orijen, acana,wolfsblut og now dem som jeg har prøvet og slet ikke så bagt igennem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Så tror jeg ikke det er det jeg tænker på. Giver vist 200 kr for et kilo og omkring 500 for 5 kg i dansk butik....muligt jeg bliver mega meget snydt :hmm:

er det ikke ziwipeak du tænker på???

jeg gav 150 kr for 5 kg mener at 15 koster omkring 450 kr:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Okay, jeg bliver mega-meget snydt åbenbart, for fx her er det væsentligt billigere...

ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser :roll: så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet???

Link til indlæg
Del på andre sites

ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser :roll: så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet???

Tjøvenhavnstrup og køber det hos trenddog, som er en lidt dyr butik. Kiggede i tyskland og så at det var meget billigere der og tænkte så at jeg da lige så godt kunne importere lidt direkte fra importøren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites