Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

erfaringer med platinum hundefoder

Featured Replies

Besvaret

hej er der nogen af jer herinde der har erfaringer med Platinum hundefoder:confused::confused::confused::confused:

 

jeg købte 5 kg forleden til træning da jeg bare fandt det så spændende og lugten helt anderledes end andre tørfoder, også konsistensen virkelig lækkert syntes jeg.

 

jeg fodre kun med tørfoder til godbidder eller hvis jeg er på weekend eller lignende

 

jeg fodrer normalt med barf og det vil jeg stadig fortsætte med efter over 7 år eller mere,men bruger stadig tørfoder ved siden til de dage jeg ikke har taget eller sådan :-D

Besvaret

Jeg bruger det til godbidder, desværre er det lidt for dyrt som fuldfoder. Både hundene og je gsynes det er lækkert. Faktisk så lækkert at jeg har kontaktet producenten for at købe det til min webshop :cool:

Besvaret
Jeg bruger det til godbidder, desværre er det lidt for dyrt som fuldfoder. Både hundene og je gsynes det er lækkert. Faktisk så lækkert at jeg har kontaktet producenten for at købe det til min webshop :cool:

 

ok jeg syntes det virker billigt eller ikke billigt men til en pris under feks wolfsblut :engel:

Besvaret

Min veninde's 2 gårdhunde får det og trives. Og ja det er i den billigere ende. Ihvertfald hos min dyrlæge.

Besvaret

det var da dejligt Jeanette:genert:

 

 

jeg syntes også det virkede helt anderledes end mange andre tørfoder jeg har prøvet man kunne lugte at det er rigtige ingredienser og konsistensen ligesom ziwipeak som også er fint foder med meget dyrt. dette her virker mindst ligeså lækkert og ikke engang det overdrevne drikkeri de normalt får ved tørfoder er også en del mindre faktisk.

Besvaret

Jeg fik en prøvepose, synes det er meget blødt? Er det stadig det, når først posen har været åben nogen tid?

Besvaret
Jeg fik en prøvepose, synes det er meget blødt? Er det stadig det, når først posen har været åben nogen tid?

 

ja det er dejligt blødt, men det skulle jo heller ikke være gennembagt som mange andre tørfoder som er knasende

øøhh har kun haft det siden i lørdags så det er ikke så længe posen har været åben:genert:

 

er faktisk ret imponeret sjældent jeg er det med foder faktisk :fornaermet:

Besvaret

Har kigget lidt rundt på nettet, og det ser da meget lækkert ud! :-D

Jeg synes det virker meget billigt! Det er langt billigere end Acana og Ziwipeak, som vi bruger lige nu.

Vi skifter meget mellem mærker herhjemme, så maden ikke bliver for kedelig, så det her skal da helt klart prøves i fremtiden!

Besvaret
Har kigget lidt rundt på nettet, og det ser da meget lækkert ud! :-D

Jeg synes det virker meget billigt! Det er langt billigere end Acana og Ziwipeak, som vi bruger lige nu.

Vi skifter meget mellem mærker herhjemme, så maden ikke bliver for kedelig, så det her skal da helt klart prøves i fremtiden!

 

jeg syntes også det er lækkert og virker som stort set samme kvalitet som ziwipeak dog ikke så dyrt kød som hjort der er i men ellers helt noget andet end både orijen, acana,wolfsblut og now dem som jeg har prøvet og slet ikke så bagt igennem

Besvaret
ok jeg syntes det virker billigt eller ikke billigt men til en pris under feks wolfsblut :engel:

 

Så tror jeg ikke det er det jeg tænker på. Giver vist 200 kr for et kilo og omkring 500 for 5 kg i dansk butik....muligt jeg bliver mega meget snydt :hmm:

Besvaret
Så tror jeg ikke det er det jeg tænker på. Giver vist 200 kr for et kilo og omkring 500 for 5 kg i dansk butik....muligt jeg bliver mega meget snydt :hmm:

 

er det ikke ziwipeak du tænker på???

 

jeg gav 150 kr for 5 kg mener at 15 koster omkring 450 kr:slem:

Besvaret
Okay, jeg bliver mega-meget snydt åbenbart, for fx her er det væsentligt billigere...

 

ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser :roll: så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet???

Besvaret

 

dem var jeg også inde og kigge på men mener prisen lå nær det jeg gav forleden og mener hun sagde omkring 450 for 15 kg:slem:

Besvaret
ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser :roll: så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet???

 

Tjøvenhavnstrup og køber det hos trenddog, som er en lidt dyr butik. Kiggede i tyskland og så at det var meget billigere der og tænkte så at jeg da lige så godt kunne importere lidt direkte fra importøren :mrgreen:

Besvaret

Joo det lyder da som en smart ide og gøre

Kan ikke betale sig andet 😃😃

Besvaret

Er der nogen der ved hvor det mon kan købes i nærheden af Århus? Sjovt nok kan jeg finde to forhandlere ret tæt på mine forældre på bøhlandet:-)

Besvaret

sig til hvis du finder! :-)

tror det skal være vores næste foder! tak for tippet :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.