Besvaret November 15, 201213 år comment_1079510 hej er der nogen af jer herinde der har erfaringer med Platinum hundefoder:confused::confused: jeg købte 5 kg forleden til træning da jeg bare fandt det så spændende og lugten helt anderledes end andre tørfoder, også konsistensen virkelig lækkert syntes jeg. jeg fodre kun med tørfoder til godbidder eller hvis jeg er på weekend eller lignende jeg fodrer normalt med barf og det vil jeg stadig fortsætte med efter over 7 år eller mere,men bruger stadig tørfoder ved siden til de dage jeg ikke har taget eller sådan Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079557 Jeg bruger det til godbidder, desværre er det lidt for dyrt som fuldfoder. Både hundene og je gsynes det er lækkert. Faktisk så lækkert at jeg har kontaktet producenten for at købe det til min webshop Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079579 Jeg bruger det til godbidder, desværre er det lidt for dyrt som fuldfoder. Både hundene og je gsynes det er lækkert. Faktisk så lækkert at jeg har kontaktet producenten for at købe det til min webshop ok jeg syntes det virker billigt eller ikke billigt men til en pris under feks wolfsblut Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079593 Min veninde's 2 gårdhunde får det og trives. Og ja det er i den billigere ende. Ihvertfald hos min dyrlæge. Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079600 det var da dejligt Jeanette:genert: jeg syntes også det virkede helt anderledes end mange andre tørfoder jeg har prøvet man kunne lugte at det er rigtige ingredienser og konsistensen ligesom ziwipeak som også er fint foder med meget dyrt. dette her virker mindst ligeså lækkert og ikke engang det overdrevne drikkeri de normalt får ved tørfoder er også en del mindre faktisk. Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079604 Jeg fik en prøvepose, synes det er meget blødt? Er det stadig det, når først posen har været åben nogen tid? Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079611 Jeg fik en prøvepose, synes det er meget blødt? Er det stadig det, når først posen har været åben nogen tid? ja det er dejligt blødt, men det skulle jo heller ikke være gennembagt som mange andre tørfoder som er knasende øøhh har kun haft det siden i lørdags så det er ikke så længe posen har været åben:genert: er faktisk ret imponeret sjældent jeg er det med foder faktisk Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079669 Har kigget lidt rundt på nettet, og det ser da meget lækkert ud! Jeg synes det virker meget billigt! Det er langt billigere end Acana og Ziwipeak, som vi bruger lige nu. Vi skifter meget mellem mærker herhjemme, så maden ikke bliver for kedelig, så det her skal da helt klart prøves i fremtiden! Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079679 Har kigget lidt rundt på nettet, og det ser da meget lækkert ud! Jeg synes det virker meget billigt! Det er langt billigere end Acana og Ziwipeak, som vi bruger lige nu. Vi skifter meget mellem mærker herhjemme, så maden ikke bliver for kedelig, så det her skal da helt klart prøves i fremtiden! jeg syntes også det er lækkert og virker som stort set samme kvalitet som ziwipeak dog ikke så dyrt kød som hjort der er i men ellers helt noget andet end både orijen, acana,wolfsblut og now dem som jeg har prøvet og slet ikke så bagt igennem Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079767 ok jeg syntes det virker billigt eller ikke billigt men til en pris under feks wolfsblut Så tror jeg ikke det er det jeg tænker på. Giver vist 200 kr for et kilo og omkring 500 for 5 kg i dansk butik....muligt jeg bliver mega meget snydt :hmm: Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079776 Okay, jeg bliver mega-meget snydt åbenbart, for fx her er det væsentligt billigere... Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079786 Så tror jeg ikke det er det jeg tænker på. Giver vist 200 kr for et kilo og omkring 500 for 5 kg i dansk butik....muligt jeg bliver mega meget snydt :hmm: er det ikke ziwipeak du tænker på??? jeg gav 150 kr for 5 kg mener at 15 koster omkring 450 kr:slem: Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079789 Okay, jeg bliver mega-meget snydt åbenbart, for fx her er det væsentligt billigere... ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet??? Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079791 Det er det her tierspiesekarte.de | PLATINUM Adult Lamb & Rice 15kg Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079792 Det er det her tierspiesekarte.de | PLATINUM Adult Lamb & Rice 15kg dem var jeg også inde og kigge på men mener prisen lå nær det jeg gav forleden og mener hun sagde omkring 450 for 15 kg:slem: Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079799 ja for søren da du bliver da snydt gevaldigt jeg slet ikke de priser så kan jeg bedre forstår du syntes det er dyrt hvor bor du henne i landet??? Tjøvenhavnstrup og køber det hos trenddog, som er en lidt dyr butik. Kiggede i tyskland og så at det var meget billigere der og tænkte så at jeg da lige så godt kunne importere lidt direkte fra importøren Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079813 Joo det lyder da som en smart ide og gøre Kan ikke betale sig andet 😃😃 Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079828 Er der nogen der ved hvor det mon kan købes i nærheden af Århus? Sjovt nok kan jeg finde to forhandlere ret tæt på mine forældre på bøhlandet:-) Rapporter
Besvaret November 15, 201213 år comment_1079841 sig til hvis du finder! tror det skal være vores næste foder! tak for tippet Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.