Anne&vuf Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Halløj. Er der nogle derude i det østjyske - gerne omkring Djursland - der har en (eller flere) hunde, der kunne have lyst at lege med Alma? Alma er en stor newfoundlænder. Hun ved dog ikke altid helt hvor stor hun er - - så hun kan virke lidt voldsom. Hun er ikke en "bide/snappe hund", når hun leger, men hun trumler altså de mindre hunde. Hun har dog leget med flere større hunde (labrador/rottweiler), som det er gået rigtig fint med. Jeg håber, at I ikke er blevet skræmt helt væk - så slemme er hun (vi) nemlig ikke. Alma og ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Åh, en brun bamse:lun: Vi bor i Århus N., og kan sagtens køre til Djursland til fis og ballade af og til:-) Hvor bor du sådan mere præcist? Bella er en schæferblanding på halvandet år. Hun elsker løbeleg, bodyslamming og tumleleg. Men da hun jo er schæfer, er der ofte lyd på hendes leg, og det kan lyde ret drabeligt, selvom det bare er for sjov:-) Hun elsker alle andre hunde, og opfører sig som en stor tosset hvalp:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne&vuf Besvaret November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Ih, hvor herligt. Jamen, vi bor næsten helt ude på næsetippen - omkring Grenaa. Jeg glemte lige at nævne, at Alma er 1 år, så hun er ikke giga-enorm (endnu). Hun er også en værre "kæmpe-hvalp" og teenage-fjollet oveni. Så det lyder jo godt. (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Jamen, lad os finde en dag i Grenå så Hvis du kan finde fx et godt stykke strand, tror jeg at det bliver den perfekte oplevelse:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts