Gæst Calla Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Calla er begyndt at ikke ville hen til os når vi siger "kom" som hun gjorde før i tiden. Og når jeg vil kæle med hende så dykker hun nogle gange ned som om det gør ondt. Og igår da jeg skulle holde hende som så mange andre gange begyndte hun at pive da min mor gik. Jeg har desuden været meget ked af det i øjeblikket og sat mine behov før hendes. Nu vil hun heller ikke trænes. Jeg har forsøgt i 1½ måned at lære hende andet end det hun kunne dvs. at gå hen i kurven, at sitte og at komme. Nu sitter hun ikke når vi siger "sit" og opfører sig meget anderledes som var hun bange og ikke følte sig sikker. Er der en måde at lære hende at det er sikkert at være sammen med os? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 hvor gammel er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 DSG kan godt være lidt skrøbelige af sind. Hvordan har hun tidligere ageret overfor jer? Og hvordan er hendes sind generelt? Ellers tror jeg at du skal have gang i en maaaaaasse ros og godbidder når hun opsøger dig og samt en masse leg af den slags hun holder mest af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts