Hop til indhold

Snottet


Gæst Yanika
 Share

Recommended Posts

Hejsa :vinken:

Jeg har en hvalp på 4½ måned. Han er i fuld gang med tandskifte.

Mit spørgsmål er så om de kan blive en smule snottet pga. tandskiftet, ligesom os mennesker kan blive? Han er vaccineret mod kennelhoste.

 

Han er utrolig glad for at ligge udenfor at sove. Jeg synes dog at det er lidt for koldt at ligge derude, hvad siger I?

 

Mvh. Julie

Link til indlæg
Del på andre sites

c024.gif Hm... Du må fortælle lidt mere om din hund.. Det gør jo en forskel om det er en chihuahua eller en samojedespids der helst vil sove udenfor..

Det gør osse en forskel om "udenfor" er en overdækket terrasse med en hundelem ind i huset, eller om det er en løbegård uden ly og uden kontakt med huset..

 

Hundesnuder løber tit med lidt vandigt udflod. Hvis det er tyndt og gennemsigtigt, så behøver det ikke at betyde noget. Det er bare den måde at snuden renser sig selv for støvkorn eller lignende. Men hvis det er gulligt, grønligt, tykt eller blodigt, så er det nok noget det lige er værd at snakke med dyrlægen om. p023.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar :blink:

Det er en Finsk Lapphund.

Vi har en åben overdækket terrasse. Så han er lidt beskyttet mod vejret, men ikke rigtig vinden og den syns jeg er hård i disse dage.

Bryder mig ikke så meget om at han sover derude, men det er vel hans natur.

 

Jeg har lige snakket med dyrlægen ang. hans snotnæse, da det er gulligt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar :blink:

Det er en Finsk Lapphund.

Vi har en åben overdækket terrasse. Så han er lidt beskyttet mod vejret, men ikke rigtig vinden og den syns jeg er hård i disse dage.

Bryder mig ikke så meget om at han sover derude, men det er vel hans natur.

 

Jeg har lige snakket med dyrlægen ang. hans snotnæse, da det er gulligt :(

 

Jamm... Hvad sagde dyrlægen?? :shock:

 

Kunne han ikke sove i et uopvarmet værelse? Evt med et åbent vindue? Snotten kunne jo tyde på, at han ikke kan tåle at sove ude lige nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...