Hop til indhold

Balsam til hund?


HNP
 Share

Recommended Posts

Mollys hale er svær at rede ud, og hun kan ikke lide det. Hvilket jeg godt kan forstå! Havde overvejet at bruge ungernes balsamspray, men måske findes der en til hunde:confused: Hvad gør i andre med hunde der har langt hår? På resten af kroppen bruger jeg bare en massagebørste og alle hårene flyver af. Men halen er blevet ret så filtret inderst og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved den...

 

Har prøvet forskellige kamme, børster, karte osv

Link til indlæg
Del på andre sites

Matas balsamspray er helt fin. Dog synes jeg den tynger rigeligt. Derfor bruger jeg showshine (til heste). Det kan købes de fleste hesteforretninger. Efterhånden findes der også en del til hunde - ved at Tholo har nogle forskellige:-) Showshine har en balsam-effekt, og kan bruges i tør pels. Det gør pelsen blød og nem at rede ud, giver glans og får skidtet til at prelle af i et par dage.

 

Bella ser VIRKELIG lækker og velplejet ud når hun har fået en tur med showshine:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har balsam fra KW , blander det bare op i en sprayflaske, sprayer på lader virker et øjeblik op 1-2 min alt efter hvor slemt filten, så er det dejligt nemt at børste ud er ganske udemærket til min lille uldtot.

 

Men om der lige findes en til hunde der i sprayform ved jeg ikke , men for mig funger det super bare selv at smidde det i sprayflasken

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...