HNP Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Mollys hale er svær at rede ud, og hun kan ikke lide det. Hvilket jeg godt kan forstå! Havde overvejet at bruge ungernes balsamspray, men måske findes der en til hunde:confused: Hvad gør i andre med hunde der har langt hår? På resten af kroppen bruger jeg bare en massagebørste og alle hårene flyver af. Men halen er blevet ret så filtret inderst og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved den... Har prøvet forskellige kamme, børster, karte osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Matas balsamspray er helt fin. Dog synes jeg den tynger rigeligt. Derfor bruger jeg showshine (til heste). Det kan købes de fleste hesteforretninger. Efterhånden findes der også en del til hunde - ved at Tholo har nogle forskellige:-) Showshine har en balsam-effekt, og kan bruges i tør pels. Det gør pelsen blød og nem at rede ud, giver glans og får skidtet til at prelle af i et par dage. Bella ser VIRKELIG lækker og velplejet ud når hun har fået en tur med showshine:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 showshine til heste, som Anne også nævner... Det er eminent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Og beslutter du dig for at smide dyret i bad, så kan du med fordel lave en shampoofortynding hvor du osse kommer balsam i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Jeg har balsam fra KW , blander det bare op i en sprayflaske, sprayer på lader virker et øjeblik op 1-2 min alt efter hvor slemt filten, så er det dejligt nemt at børste ud er ganske udemærket til min lille uldtot. Men om der lige findes en til hunde der i sprayform ved jeg ikke , men for mig funger det super bare selv at smidde det i sprayflasken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts