Hop til indhold

foder og hvor meget


Gæst johanlind81
 Share

Recommended Posts

Gæst johanlind81

hvilke mærker er gode, er det de samme som er gode på katte fronten og hvor meget skal en voksen labrador have at spise om dagen

Link til indlæg
Del på andre sites

hvilke mærker er gode, er det de samme som er gode på katte fronten og hvor meget skal en voksen labrador have at spise om dagen
Jeg ved ikke hvad der er godt til katte, men du skal nok ikke vælge Whiskas :hmm: På hundefoder-området er det sådan at det, der er godt for den ene hund, ikke nødvendigvis er det for den anden. Hvad jeg normalt gør er at vælge et foder, der passer mig i prisleje og ser om hunden trives på det - hvis ikke, prøver jeg noget andet. De fleste mærker har en vægtskala med anbefalet daglig mængde, men man skal ikke altid rette sig efter den. Labber har ofte en tendens til at tage på, så de skal måske have lidt mindre. Prøv dig frem.
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fodrer vores Toller med Olivers. Hun er på 1. uge af voksenfoder, hvor hun får 150 g (Olivers anbefaler 210-300 g), og hun fik også 150 g, da hun var på hvalpefoderet, hvor Olivers anbefalede 310-400 g. Hvis hun skulle følge deres fodertabel, ville hun blive tromletyk. En Toller er jo også en retriever, og den linje vores er af er den lidt brede linje ;) Virker hun sulten, supplerer vi hendes foder med hvidkål.

 

Som andre skriver: prøv dig frem. Vores fungerer fint på Olivers.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer jo også en del an på hvad du skal bruge din hund til.?

Er det bare en hyggehund er det er jo ikke en grund til at overfylde den med energi, men bruger du den derimod til jagt skal du jo fodre med noget der styrker næsen og hvor den kan holde et højt energi niveau gennem længere tid og måske endda over flere dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...