Hop til indhold

Juleskue i Blåhøj - Resultater og billeder


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Jamen så kan schæferens mor også bringe sig på banen - kritikken er som følger - øhh eller den af den vi kan tyde :stupid:

 

18 mdr han (+ lidt mere), mark. hoved og udtryk.

korrekt bid, god pegment, velfor. øjne (ved ikke helt hvad velfor. står for?)

velansatte øre. god hals og skulder, kraftig vele(et eller andet) lemmer og pæne poter.

Kraftig krop god længde og dybde, velansat, velbåret hale, korrekt pels med underuld og dækhår.

Kraftfulde bevægelser, dejligt temperament. Velfre(tja).

 

Præmiering: Exellent

Placering: BIR

 

Jeg kan kun hitte ud af billederne i stor - så det må I lige leve med :mrgreen:

 

 

577982_10151161262453471_1566318024_n.jpg

 

 

Ååårh et dejligt billede :-D Alle er glade, ringsekretær, dommer og hund... og sikkert osse dig :-)

 

Det første markerede kan evt. være velvinklede lemmer?

Det sidste vil jeg tro er vel fremvist.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååårh et dejligt billede :-DAlle er glade, ringsekretær, dommer og hund... og sikkert osse dig :-)

 

Det første markerede kan evt. være velvinklede lemmer?

Det sidste vil jeg tro er vel fremvist.

 

Det var simpelthen dejligt at opleve så sød og rar en dommer og den dejlig stemning i ringen. Dommeren var SÅ hjælpsom og mega god til hundene. Jeg var meget meget overrasket over måden det foregik på, på den positive måde :-) Fed dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har i været dygtig alle sammen! Og flotte kritikker;) Hvor mange hunde vil i gætte på der var på sådan et skue?

 

Øhh synes jeg talte sammen til 152 men måske jeg tager fejl :-) Kan også være nogen ikke dukkede op. Vi var mange og vi var forholdsvis tæt, men det var super hyggeligt og jeg hørte ingen hunde der havde været oppe og slås, eller sure på hinanden. De eneste der var sure var et par mennesker :mrgreen: men de angreb heldigvis ikke nogen (ret meget i hvert fald :blink:)

 

Folk var gode til at holde afstand, holde hundene i kort snor osv. Altså der var steder hvor man skulle sno sig mellem borde, stole og bure, men oplevede ingen problemer med det - heller ikke selvom man skulle have hund med igennem, og der lå hunde i burene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...