Hop til indhold

Nytårs tur d 31 dec. KBH


Aslan
 Share

Recommended Posts

jeg kender ikke dyrehaven, men kan folk stoppe når de vil og dem der vil fortsætte kan?

 

hvis jeg når det bager jeg nok muffins og så kan vi evt holde en pause? men det er vel ikke nok for en hvalp?

Tror jeg næppe, selv med den energi Noma ligger for dagen. Så splitter bare deres ture op, intet problem der...:blink:

 

Jahh kage, og kaffe, om det bliver under eller efter turen er ligemeget for mig...:mrgreen:

Ja, der er flere muligheder for at dreje af og gå tilbage, jeg er så ikke helt opstemt på pause, det er for koldt for mine små at stå stille ret længe ad gangen :oops:

Same problem here...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha ha - ok, jeg ved hvilken 'hovedindgang' du taler om, det er ikke det jeg vil kalde hovedindgangen. Men ifølge Aslan mødes vi så, ved indgangen til Bakken (ikke indgangen til Dyrehaven) ved den store betalings-p-plads, som så er gratis til nytår.

Wooot der hvor der holde busser og taxaer?? vejen hedder dyrehavsbakken kan jeg se på google...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg er SÅ klar til nytårstur, har været i Jylland efter skoda, så jeg kan komme til hvilken somhelst indgang :mrgreen:

 

Tror nok at jeg ved hvilken indgang i taler om. Hvor mange kommer med toget?

Der er jo en indgang der er noget tættere på toget og hvor der også er mulighed for at parkere i nærheden, hvis det skulle være :engel:

 

I øvrigt skal man ikke betale for at komme ind på bakken; så det skal du ikke bekymre dig om :-D

 

Har vi et tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig

Petrine

Bernerikke

Basil mor

Søster

Nannasko

Agnete

OG DANIELLA :mrgreen:

Nå jow, og en som ikke er særlig tit herinde :mrgreen:

Faktisk kan jeg slet ikek huske hendes bruger navn, men hun har en lille dværgpincher der hedder lua :lun:

 

 

Har jeg glemt nogen :genert:

 

Ud over de 2 broholmere som så vidst bliver 3 :mrgreen:

 

Åha kunne ikke huske hvad jeg skulle handle....... ingridienser til kage jo! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...