Hop til indhold

Nytårs tur d 31 dec. KBH


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallå jeg er her endnu, på trods af mega farlig mandeforkøselse..

 

Vi kommer 3 mennesker og 2 hunde, Noma må bare bæres hvis hun går hvalpekold, og vi går ikke længere end til slottet så må vi forlade jer, for vi skal lige handele ind til noget af middagen, frygter lidt at det kommer til at blive en spændene indkøbstur...

 

Men ellers ses vi om et par timer...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak fordi i gad at lufte os :)

 

Vi fik gået 7!!!!! km :)

 

ASlan var smadret, han gik total kold og snoooooooorkede, så han var helt væk :lol: Så fik han stesolider og blev "frisk" (som i pludselig kunne han sagtens gå med i køkkenet, men blev ikke berørt af at de skød af :banan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en dejlig tur i går og dejlige Muffins! :banan:

 

Dejligt sted at gå tur, har jo aldrig været der med Møffe før - er totalt flåtforskrækket og har, somewhy, aldrig fået gjort det før om vinteren...

 

Møffe er helt død i dag - han havde jo selvfølgelig ikke tid til at være helt død i går aftes jo, det bider ham så i halen nu :blink: Og han har klaret den lange tur super fint, har ikke helt kunnet blive klog på, om han haltede lidt, men tror det ikke :yeah: Og tak fordi I gad holde lidt pause med os :genert:

 

Jeg fik sovet meeeget lidt da jeg kom hjem, da jeg vist var lidt høj ovenpå god lang gåtur - og så kom min far til at tænde for noget højt musik, da jeg endelig faldt i søvn - og så kunne jeg ikke sove mere. Så gæt hvem der var MEGET træt, da hun kom hjem fra arbejde kl. 7 i morges :gab: Men havde heldigvis en dejlig aften alligevel :banan:

 

Og så lige en gang til til jer alle: Riiigtig godt nytår! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ikke ubetinget vild med fotos af mig, men hvis det er sådan noget gruppehalløj er det fint nok.

 

Og ja, tusind tak for en god tur, fedt at en fik målt ruten. Vi var derude igen i dag, gik rundt i 2 timer, så fed en skov :banan:

 

 

 

Fik altså ingen billeder, min hund trak sgu for meget til at jeg kunne styre de lave lukketider :lol: Se selv:

 

IMG_8956.jpg

IMG_8957.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har billeder, men er det alle der gerne vil ligges offentligt?

 

Har et flot et af møffe :lun:

 

Åååh, et fint af Møffen? :lun:

 

Jeg har ingen problemer med offentliggørelse af mig :-)

 

Er ikke ubetinget vild med fotos af mig, men hvis det er sådan noget gruppehalløj er det fint nok.

 

Og ja, tusind tak for en god tur, fedt at en fik målt ruten. Vi var derude igen i dag, gik rundt i 2 timer, så fed en skov :banan:

 

 

 

Fik altså ingen billeder, min hund trak sgu for meget til at jeg kunne styre de lave lukketider :lol: Se selv:

 

[ATTACH=CONFIG]101878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101885[/ATTACH]

 

Voodoo altså :lol: Det dur altså ikke, at du forhindrer din mor i at tage billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ikke ubetinget vild med fotos af mig, men hvis det er sådan noget gruppehalløj er det fint nok.

 

Og ja, tusind tak for en god tur, fedt at en fik målt ruten. Vi var derude igen i dag, gik rundt i 2 timer, så fed en skov :banan:

 

 

 

Fik altså ingen billeder, min hund trak sgu for meget til at jeg kunne styre de lave lukketider :lol: Se selv:

 

[ATTACH=CONFIG]101878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101885[/ATTACH]

 

 

Hvis du er på nogle af dem, så kan jeg jo bare lige sende det til dig, så kan du sige go eller no go :)

 

Men bliver først lige i morgen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Ginungagab et rigtigt navn :lol: Og er hun broholmer??

 

 

Ja det er nordisk og betyder

 

Ginnungagap var i nordisk mytologi det store tomrum, der var i midten af verden, før jorden blev skabt. Ginnungagap adskilte det sydlige flammehav Muspelheim, hvor ildjætten Surt hersker, fra det nordlige iskolde rige Niflheim, hvor den kæmpemæssige slange Nidhug lever.

 

Og ja hun er en broholmer, hun brøds sig meget lidt om sin egen race, men nu kan hun da hilse (og væmmes) på Aslan.

De sidste par år, har hun ikke ville snakke med mig eller Martin hvis hun havde set os med ASlan :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...