Hop til indhold

Nytårs tur d 31 dec. KBH


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jo, lige præcis der. Nå men så har jeg vist ikke været i Dyrehaven, spændende, ser super flot ud på de billeder jeg har googlet.

 

Nej, det er Hareskoven på billedet, der har du sikkert været med Buju. :-) Dyrehaven er meeeeget større og fyldt med hjorte, og man må ikke have hundene løse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hm, overvejer om jeg så skal tage Petrine med når der allerede ER en skriger på holdet, så kan de skriger om kap :hmm:

 

vil vildt gerne lære om svampe, finder så mange fine og møder gamle damer i skoven, der samler alt muligt og jeg kan intet. Næste efterår ved jeg hvem, der skal med på skovtur! Hvad enten NanaSoko vil det eller ej!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, overvejer om jeg så skal tage Petrine med når der allerede ER en skriger på holdet, så kan de skriger om kap :hmm:

 

vil vildt gerne lære om svampe, finder så mange fine og møder gamle damer i skoven, der samler alt muligt og jeg kan intet. Næste efterår ved jeg hvem, der skal med på skovtur! Hvad enten NanaSoko vil det eller ej!

 

 

Kan godt huske den der røde en du sendte mms af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, overvejer om jeg så skal tage Petrine med når der allerede ER en skriger på holdet, så kan de skriger om kap :hmm:

 

vil vildt gerne lære om svampe, finder så mange fine og møder gamle damer i skoven, der samler alt muligt og jeg kan intet. Næste efterår ved jeg hvem, der skal med på skovtur! Hvad enten NanaSoko vil det eller ej!

 

Selvfølgelig skal Petrine da med, hendes bedste veninde Soko kommer :genert:

 

Dog er Soko totalt uinteresseret i at æde andre hunde, når der er hjortedyr, så ingen grund til bekymring der.

 

 

Jeg er totalt svampenørd, lavede i sin tid speciale om svampe og flere gange årligt kommer den gale svampe-dame frem og overskygger crazy dog woman.

Du behøver slet ikke vente helt til efteråret med at gå på svampetur, for der er masser af svampe forår-sommer. Dog er det nok lidt småt med svampe i dyrehaven lige nu, men lidt træboende arter burde man godt kunne finde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun tager det ikke personligt, så pyt med det.

 

HAR DØDS INFLUENZAEN NU! Nævner det bare lige.

 

Jeg har lige overlevet den, den udgiver kun sine sidste krampetrækninger nu (de har tilgengæld også holdt ved!). Hoste og øjne, der er ømme :damn:

 

Men jeg var vist også meget mildt ramt, plejer så heller aldrig at få influenza - this was the first time!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror desværre ikke jeg kommer alligevel :-( Vores bil er (STADIG!) på værksted, så har ingen mulighed for at komme - medmindre jeg kan finde kørelejlighed... Offentligt er udelukket - Møffe bliver smadder træt af det og må derudover ikke gå for længe, så hele turen vil blive ødelagt af det + jeg har været og skal på nattearbejde... Så det nytter heller ikke, at jeg bruger for lang tid på transport :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Rikke, skal jeg tage min bil?

 

 

Hvor er det typisk mig at tænke tingene kun halvt...

 

I skal altså ikke tage bilen kun for min skyld, hvis jeg forstår det rigtigt? Men det ville være super fedt, hvis I kan samle mig op osv. - tak! :-D Men hvor længe forventer I at være derinde? Det er så her min halve tankegang kommer ind... Møffe må kun gå 1 time ad gangen af hensyn til hans ben, kan måske lige strække den et kvarters tid (vi har trods alt gået 1 time ad gangen i et stykke tid nu). Men nok ikke mere :-/

 

Jeg dumpap :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager bilen :) .. Hvad tid hos dig ? Og hit med en adresse og Tlf nr :)

 

Altså skal ikke være der inde for længe, for det er mig der holder nytår ;)

 

Åh super, det er simpelthen på perfekt jo så :banan:

 

Adresse und alles on the way!

 

Iiiih, I'm happy now! :banan:

 

Skal de dele bagagerum eller kan en af dem sidde på et bagsædet? Møffe har jo ikke noget problem med andre hanner, hvis bare de er søde (fnis, han gav nær en hanhund et chok i dag, da han næsten sprang ind i den i et legemove). Møffe har en rigtig kraftigt line, som jeg kan spænde ham fast med ved hjælp af den normale sele. Jeg stoler i hvert fald mere på hans line, end nogle af de fancy sele-ting man kan købe til hundene - den har vist hvad den holder til for lang tid siden ved et uheld :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager bilen :) .. Hvad tid hos dig ? Og hit med en adresse og Tlf nr :)

 

Altså skal ikke være der inde for længe, for det er mig der holder nytår ;)

 

Super:D ! Lux i bagagerum så i får hans snude i hovedet for i bliver smidt på bagsædet :b

 

Hehe, super, perfekt :5up: Snude i hovedet overlever vi sagtens! Det er prøvet før ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...