Hop til indhold

Står din hund og mangler et kærligt hjem? Hund søges


Gæst Anna Sofie Egerup
 Share

Recommended Posts

Gæst Anna Sofie Egerup

Hej alle hundeelskere.

Jeg har i længere tid tænkt over at få hund igen, og vil nu kaste mig ud i det.

Jeg er en ung pige, som til daglig læser på HF og er vokset op med store hunde, gået til hundetræning og hvad der nu hører med til at have hund.

Jeg bor i en lys to-værelses stuelejlighed, med aflukket gård og en lille fælleshave i Silkeborg centrum. Jeg elsker lange gå- eller løbeture, hvilket der jo er rig mulighed for i Silkeborgs naturskønne omgivelser - fx er der blot 200 meter fra min lejlighed til både skov og sø.

Mit krav til en hund er, at den selvfølgelig ikke skal være for stor. Altså passe ind i en lejlighed, dog med god plads da jeg bor alene. Den skal kunne være alene nogle timer om dagen da jeg en gang i mellem har kursus fra 8:10-16:00. Hvis det er noget hunden skal tilvænnes, er det sådan, at jeg bor et minuts gang fra HF, så at komme hjem i pauserne ville ikke være et problem.

Hvad angår kendskab til racer, har jeg kun haft schæfere og border collie.

 

Så står du med en hund du ikke har tid til længere, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig.

 

Venlig hilsen Anna Sofie :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...