Hop til indhold

Betydning af polske titler?


Shii
 Share

Recommended Posts

Pennys forældre er jo polske, og farens stamtavle ligger online, og jeg sad og kiggede lidt på den... Som jeg har gjort så mange gange før...

 

Hjemmesiden er jo helt forfærdelig at finde rundt på, og alle de forskellige udtryk.. Jeg ved ikke engang om det er udstillings titler, prøver, eller hvad det er?

 

Hvad betyder f.eks.

 

Mł.Ch.Pl. :vedikke:

 

Jeg ved det ikke...

 

Jeg sad også og forelskede mig i hvalpe billeder af Pennys far, Jerry :lun: Hun ligner ham bare SÅ meget, hvilket er helt i orden for han er bare SMUK, og skøn!

 

 

Se lige hvilken skønlækkerhed han var :lun:

 

jerry1.jpg

Jerry.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Pennys forældre er jo polske, og farens stamtavle ligger online, og jeg sad og kiggede lidt på den... Som jeg har gjort så mange gange før...

 

Hjemmesiden er jo helt forfærdelig at finde rundt på, og alle de forskellige udtryk.. Jeg ved ikke engang om det er udstillings titler, prøver, eller hvad det er?

 

Hvad betyder f.eks.

 

Mł.Ch.Pl. :vedikke:

 

Jeg ved det ikke...

 

Jeg sad også og forelskede mig i hvalpe billeder af Pennys far, Jerry :lun: Hun ligner ham bare SÅ meget, hvilket er helt i orden for han er bare SMUK, og skøn!

 

 

Se lige hvilken skønlækkerhed han var :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]100895[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100896[/ATTACH]

multi champion

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Nogle af landene kan man blive junior champion, alm champion og grand champion i... Og så kalder de det multi..det gør de også hvis man er champion i flere lande..Hvis jeg skulle skrive til en opdrætter i et andet land om Beethoven eller Heartbeat ville jeg skrive at de er multi champions..I stedet for at nævne alle deres titler

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...