Hop til indhold

Husk Herning


Recommended Posts

Jeg skal nok komme forbi ringen og hilse på dig Freudika og Bimsen :blink: hvis det da er okay ;-):-D

 

Det er da bare helt ok - og Bimsen æææhææælsker gæster :mrgreen: Og det er jo meget godt, at hun generelt er overbevist om, at alle menneskerne til sådan en udstilling er der for at besøge hende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frostkissed

Jeg er tilmeldt udstillingen med mine 2 Thai Ridgebacks.

 

Vi bedømmes Lørdag eftermiddag i ring 19 - kig for forbi og hils på hvis i har lyst.

 

Vi er der fra relativt tidligt på dagen og har helt sikkert tid til en snak :)

 

FK

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg er tilmeldt udstillingen med mine 2 Thai Ridgebacks.

 

Vi bedømmes Lørdag eftermiddag i ring 19 - kig for forbi og hils på hvis i har lyst.

 

Vi er der fra relativt tidligt på dagen og har helt sikkert tid til en snak :)

 

FK

 

Jeg kommer jeg kommer :vinken: Er helt syg med TRDen efter vi mødte en hvalp i vejen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er tilmeldt udstillingen med mine 2 Thai Ridgebacks.

 

Vi bedømmes Lørdag eftermiddag i ring 19 - kig for forbi og hils på hvis i har lyst.

 

Vi er der fra relativt tidligt på dagen og har helt sikkert tid til en snak :)

 

FK

 

:5up: Så kommer jeg også et smut forbi den ring :blink:

 

(hyggeligt at du kom herind ;-) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

hvem er det egentlig der kommer LØRDAG:confused: Jeg er blevet pisseforvirret nu :oops: og kan ikke overskue andet end gruppe 9 og trd lørdag, hvilket vil sige bimsen + ejer og frostkissed med superdmukke, overlækre taber-kæben-når-man-ser-dem hunde (jep, 5 min med en af racen i Vejen og jeg kan ikke vente på at se mere :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Podengoerne er også lørdag :-)

Jeg regner med at tage af sted med Pero...

Hvordan er det nu med gæstehunde? Skal jeg bare tage hans pas med med hans vaccinationer? Jeg skal vel ikke have stamtavle og alt muligt når vi bare skal kigge på? Er der andet jeg skal være opmærksom på omkring gæstehund?

 

Jeg er spændt på hvordan Pero tager det. Han har kun været til én udstilling før og der var han helt rundt på gulvet og gøede og knurrede.. Og Herning udstillingen er jo kæmpe. Jeg må have nogle MEGET gode godbidder med og så må han komme på armen indimellem:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Podengoerne er også lørdag :-)

Jeg regner med at tage af sted med Pero...

Hvordan er det nu med gæstehunde? Skal jeg bare tage hans pas med med hans vaccinationer? Jeg skal vel ikke have stamtavle og alt muligt når vi bare skal kigge på? Er der andet jeg skal være opmærksom på omkring gæstehund?

 

Jeg er spændt på hvordan Pero tager det. Han har kun været til én udstilling før og der var han helt rundt på gulvet og gøede og knurrede.. Og Herning udstillingen er jo kæmpe. Jeg må have nogle MEGET gode godbidder med og så må han komme på armen indimellem:-)

 

Må jeg foreslå Theresa godbidderne? :mrgreen: Det var da udelt opmærksomhed du fik

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Må jeg foreslå Theresa godbidderne? :mrgreen: Det var da udelt opmærksomhed du fik

 

Jamen Theresas godbidder bliver det jo først hvis du tager med? :mrgreen: *lokkelokkelokke* ;-)

 

Men ja, dine godbidder var bare et hit:-)

Dolph var til gengæld hooked på mine godbidder :lol::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Podengoerne er også lørdag :-)

Jeg regner med at tage af sted med Pero...

Hvordan er det nu med gæstehunde? Skal jeg bare tage hans pas med med hans vaccinationer? Jeg skal vel ikke have stamtavle og alt muligt når vi bare skal kigge på? Er der andet jeg skal være opmærksom på omkring gæstehund?

 

Jeg er spændt på hvordan Pero tager det. Han har kun været til én udstilling før og der var han helt rundt på gulvet og gøede og knurrede.. Og Herning udstillingen er jo kæmpe. Jeg må have nogle MEGET gode godbidder med og så må han komme på armen indimellem:-)

 

Så vidt jeg lige husker så koster det 125,00 kr. at tage sin hund med ind - men der står også at der ikke må komme hunde der ikke skal bedømmes - så jeg er sådan lidt :confused:

 

Men læs her og drag din egen konklusion :blink: http://www.dansk-kennel-klub.dk/1117

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Så vidt jeg lige husker så koster det 125,00 kr. at tage sin hund med ind - men der står også at der ikke må komme hunde der ikke skal bedømmes - så jeg er sådan lidt :confused:

 

Men læs her og drag din egen konklusion :blink: http://www.dansk-kennel-klub.dk/1117

hmmm den er sgu svær at greje.... Hvad gør man så hvis man nu står derude med hund og så ikke må komme ind alligevel? "Arh lille hund vi binder dig liige her de næste par timer og så flintrer jeg ind og ser om jeg kan finde et dækken til dig som du så alligevel IKKE kan få lov at prøve":rolleyes:

 

Jason SKAL med for jeg SKAL have et dækken til ham. Når vi venter ved redningshundene mellem opgaverne er det altså ikke optimalt at han står der og bliver helt kold over det hele (og når det regner så fryser staklen desværre :???:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm den er sgu svær at greje.... Hvad gør man så hvis man nu står derude med hund og så ikke må komme ind alligevel? "Arh lille hund vi binder dig liige her de næste par timer og så flintrer jeg ind og ser om jeg kan finde et dækken til dig som du så alligevel IKKE kan få lov at prøve":rolleyes:

 

Jason SKAL med for jeg SKAL have et dækken til ham. Når vi venter ved redningshundene mellem opgaverne er det altså ikke optimalt at han står der og bliver helt kold over det hele (og når det regner så fryser staklen desværre :???:)

 

Jeg tolker det som: Hunde kan ikke bare komme vadende ind fra gaden. Men hvis du er villig til at betale 125,00 kr. og din hund bliver registret som "uden for bedømmelsen" kan du tage den med ind - men husk vaccinationspapierne. :-D

 

Jeg vil dog sige at hvis det ikke er strengt nødvendigt eller man har en hund der er fuldstændig kold over skrig, skrål, kaos osv. så ville jeg holde den langt væk fra Herning hallerne - Jeg syntes det er et gedemarked uden lige og er glad for min race altid er de første i ringen og som reglen placeret i det hjørne der er længst væk fra alt og alle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg tolker det som: Hunde kan ikke bare komme vadende ind fra gaden. Men hvis du er villig til at betale 125,00 kr. og din hund bliver registret som "uden for bedømmelsen" kan du tage den med ind - men husk vaccinationspapierne. :-D

 

Jeg vil dog sige at hvis det ikke er strengt nødvendigt eller man har en hund der er fuldstændig kold over skrig, skrål, kaos osv. så ville jeg holde den langt væk fra Herning hallerne - Jeg syntes det er et gedemarked uden lige og er glad for min race altid er de første i ringen og som reglen placeret i det hjørne der er længst væk fra alt og alle :mrgreen:

 

hehe ok

 

Jason synes faktisk det er vældig sjovt at komme med til hundeudstilling (det har han i hvert fald alle de andre gange) Det er jo bare som enhver træningsplads - bare med "lidt" flere mennesker, hunde og aktivitet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøger at lære Tulle at det er fint nok at være med på udstilling - men Herning er ikke stedet jeg lærer hende det ... der er alt alt alt for mange mennesker til, hvad Tullen synes er rart ... Ved jeg nu ...

 

Jeg havde hende med sidste år - men i år har jeg bare Bimsen med ... Så øver vi med Tullen til Skuer og til KSS-udstillinger som er lidt mindre, og hvor hundene er mindre ... Det passer lidt bedre til Tulles temperement ... Men fordi jeg skal så meget afsted med Bella, ville det være rart at Tulle også kunne lære, at det var dejilgt at være afsted - så vi kan tage afsted hele familien ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg forsøger at lære Tulle at det er fint nok at være med på udstilling - men Herning er ikke stedet jeg lærer hende det ... der er alt alt alt for mange mennesker til, hvad Tullen synes er rart ... Ved jeg nu ...

 

Jeg havde hende med sidste år - men i år har jeg bare Bimsen med ... Så øver vi med Tullen til Skuer og til KSS-udstillinger som er lidt mindre, og hvor hundene er mindre ... Det passer lidt bedre til Tulles temperement ... Men fordi jeg skal så meget afsted med Bella, ville det være rart at Tulle også kunne lære, at det var dejilgt at være afsted - så vi kan tage afsted hele familien ...

 

ja, de lærer det jo ikke hvis de ikke prøver, men herning er liiiige en stor nok mundfuld hvis man ikke er så tryg ved det... Jasons anden udstilling var i Neumunster og det var simpelthen frygteligt for sådan en som mig der ikke bryder mig om for mange mennesker samlet et sted (det var ligesom open by night - bare uden fulde mennesker :shock:) Men jason var heldigvis ligeglad - bevares han sov hele vejen hjem til DK igen, men dernede var han bare fyr og flamme, men kunne stadig sagtens slappe af når det var det vi skulle

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...