Hop til indhold

Slægtsforsking for hunde? Jeg vil gerne finde Sonne's bror :)


Gæst Helle1985
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985

Hej alle :)

 

Jeg har de sidste par tænkt over, at jeg så gerne vil finde frem til Sonne's søskende, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte!

 

Jeg har selvfølgelig søgt på nettet efter chihuahua-blandinger født 1/12 2007, men uden held :S

 

Det eneste jeg om ham, er at han (vidst nok) er JRT/Chihuahua/??? spids-blanding og dén tror jeg nu er god nok. Jeg ved, at han formegentlig er fra sønderjylland (måske Sønderborg), da jeg har fået ham derfra og hans tidligere ejere ikke havde hverken bil og har små børn, så de er nok ikke taget langt væk for at få ham. Jeg er RET sikker på han har søskende, men ved ikke hvor mange.

 

Er der nogen, der måske kan fortælle mig, hor man kan lede? Ville man via chipnummeret, med hjælp fra dyrlægen, kunne finde ud af det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Helle1985

Det er desværre ikke mit lokalområde :S Jeg måtte helt til Sønderborg for at hente ham :) Danske Hunderegister kunne desværre ikke hjælpe mig, så jeg spørger dyrlægen næste gang jeg er deroppe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...