Petrine Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ridgeback - Gaius, fatter intet, vil lege, laver legebuk, logrer, er klart glad Papillon - Fønix, tydeligt vred (hvorfor?), angriber og fik også fat et par gange, har mulighed for at 'slippe væk' men er seriøst vred på Gaius Nogen ideer, hvad der foregår? Kan sagtens stoppe dem og så er alt fred og idyl en times tid eller to, til Fønix igen beslutter at Gaius skal have tæsk, hvilket gør Gaius legesyg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 altså ud fra det klip så ser jeg en papillion der vil være i fred (søgt tilflugt under en stol), da han ikke føler hans grænse bliver respekteret, så siger han kraftigere fra og da gaius så bare gør mere af det han ikke kan lide så sætter han selvfølgelig kraft på sin irrettesættelse.. Er fønix kastreret? Synes jeg så et glimt af scoreører på gaius nemlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Er fønix kastreret? Synes jeg så et glimt af scoreører på gaius nemlig? Vildt godt spottet, vi gætter på Gaius er forelsket (Fønix er kastreret) - men Fønix lå ikke i stolen, Gaius kiggede op i stolen (ja, sær hund), Fønix kom ind fra højre og ville have Gaius til at gå væk (vil påstå, Fønix ikke har resourceforsvar overfor stolen, vi er på besøg, han har ikke ligget i stolen, jeg har ikke siddet i den, det er bare en stol), andre gange har Gaius stået et andet sted, fx midt i stuen, og Fønix kommer som trold af en æske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Ridgeback - Gaius, fatter intet, vil lege, laver legebuk, logrer, er klart gladPapillon - Fønix, tydeligt vred (hvorfor?), angriber og fik også fat et par gange, har mulighed for at 'slippe væk' men er seriøst vred på Gaius Nogen ideer, hvad der foregår? Kan sagtens stoppe dem og så er alt fred og idyl en times tid eller to, til Fønix igen beslutter at Gaius skal have tæsk, hvilket gør Gaius legesyg. Det der er ren mobning. Som jeg ser det vil Rhodesianen gerne knalde..Han har bolleørerne fremme.. Og han overskrider den andens grænser.. Han slår også flere gange med forbenene meget tæt på pap. Den opførsel ville aldrig gå herhjemme.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Den opførsel ville aldrig gå herhjemme.. Fik kun lov i 20 sekunder, for at filme, bliver altid stoppet Men det korte af det lange, ridgeback er en brunstig tåbe? Suk. Kan man give en kastrat klorofyl eller vil han stadigt dufte lækkert? (er kun ridgebacken der forelsker sig i ham og ridgebacken forelsker sig hverken i Zamzam eller Isak) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Fik kun lov i 20 sekunder, for at filme, bliver altid stoppet Men det korte af det lange, ridgeback er en brunstig tåbe? Suk. Kan man give en kastrat klorofyl eller vil han stadigt dufte lækkert? (er kun ridgebacken der forelsker sig i ham og ridgebacken forelsker sig hverken i Zamzam eller Isak) Men Petrine..Jeg tror ikke kun det er fordi han er kastrat... Nogle hunde virker bare sådan på (nogle) andre hunde..Nogen gør det på alle hanhunde (altså virker tiltrækkende)...Og godt I stopper det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Vildt godt spottet, vi gætter på Gaius er forelsket (Fønix er kastreret) - men Fønix lå ikke i stolen, Gaius kiggede op i stolen (ja, sær hund), Fønix kom ind fra højre og ville have Gaius til at gå væk (vil påstå, Fønix ikke har resourceforsvar overfor stolen, vi er på besøg, han har ikke ligget i stolen, jeg har ikke siddet i den, det er bare en stol), andre gange har Gaius stået et andet sted, fx midt i stuen, og Fønix kommer som trold af en æske. Sagde også under stolen, ikke at den dermed er en ressurce, bare et sted måske at kunne være i fred.. Men så er jeg endnu mere sikker i min sag. Gaius er forelsket og fønix er IKKE! Og det er sikkert bare et forkert blik fra gaius der kan sætte fønix igang, som i NEJ jeg gider stadig ikke! Så jeg ville stoppe gaius i den adfærd øjeblikkeligt. Allerhelst lære ham en anden måde at være sammen med fønix på. Måske ved kun at være sammen med ham på gåture i snor i lang tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Men Petrine..Jeg tror ikke kun det er fordi han er kastrat... Nogle hunde virker bare sådan på (nogle) andre hunde..Nogen gør det på alle hanhunde (altså virker tiltrækkende)...Og godt I stopper det :5up: Gaius var lige sådan, før Fønix blev kastreret, og Fønix har en speciel adfærd og et anderledes kropssprog, bare pudsigt, at Gaius tænder på det på den måde. Så du har nok ret, suk. Men Gaius er velopdragen og man kan sagtens råbe ad ham på lang afstand, så går han hen og lægger sig, så ikke verdens undergang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts