Tullemus Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Sikken en idiot Fra FB : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=412646648811566&set=a.221834767892756.54047.221329164609983&type=1&theater EFTERLYSNING NØRREBRO/SJÆLLAND HJÆLP!!!! Min kæreste var ude og lufte vores to franske bulldogs igår aftes d.16/01-2013 i Lundtoftegade på Nørrebro. De var igang med at lege med to Shih Tzu hunde. Da en Somalier på cykel kommer kørende i fuld fart og prøver at køre vores hunde ned! Han losser til en af Shih Tzu hundene i siden og prøver at sparke til vores hunde! Han vil have at alle hunde skulle slagtes og min kæreste gik selvfølgelig i forsvar. Så han tager fat i manden og beder ham om at skride inden han får en røvfuld. Mens dette sker er vores ene guldklump løbet væk! Hun er blevet meget bange og forskrækket. Vi har ledt efter hende i over 3 timer med 7-8 andres hjælp og hun er ikke til at finde igen! Nu frygter vi selvfølgelig det værste Hjælp os med at finde hende!! Vi savner vores guldklump VIRKELIG meget :'( Hun bærer et lilla halsbånd. Hun er meget kontaktsøgende og elsker ALLE!!! Hvis i ved noget, eller hører noget.. Ring til os: 40582058 – 26800183 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Vil du ikke smide den ind på HF's Facebookside, så jeg kan dele den videre derindefra ? Håber hun bliver fundet i god behold !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Vil du ikke smide den ind på HF's Facebookside, så jeg kan dele den videre derindefra ? Håber hun bliver fundet i god behold !!! Øhh...ved ikke hvordan jeg gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Stakkels hund/e at møde sådan et fjols Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2013 Fra Fb: Hun er hjemme igen:) en ældre herre havde fundet hende og passet godt på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts