Hop til indhold

Tynd slidte poter


Ane
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd.:confused:

Min Golden Retriever har meget tynd slidte poter, de er lyserøde/lysegrå og glatte i stedet for mørkegrå og ru.

 

Jeg har lidt det gulvtæppe som er i vores træningshal mistænk for det slider. Nu er hun også en hund der elske fart og så bramse, samt løbe efter sin bold osv.

Men i dag da vi var ude og lege i sneen kunne jeg se hun havde fået hold på poten, da der var ganske lidt bold i sneen.:cry:.

Har nu bestilt sko til hende og håber de kan hjælpe. Har i herinde nogle erfaringer med sådan nogle sarte poter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hvis hun ikke allerede får olie tilskud, så vil jeg anbefale at give tilskud af Kæmpenatlysolie/hørfrø som er rigtig god til hud og pels.

Du kan også smøre hendes poter ind i kopattesavle (helosan den blå) eller et aloe vera produkt. Man kan også tilføre drikke Aloe Vera til foderet, som virker indefra.

Indtil huden på poterne heler op er det som du allerede er ved at gøre - en god ide at bruge sko til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...