Hop til indhold

endnu en totalt ansvarsløs ejer !


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

I går mødte vi så igen en af de TOTALT ansvarsløse ejere da vi gik tur , pludselig kan jeg se på Tot og Racer at de er meget obs på et eller andet ,men det er mørkt og det eneste jeg kan se er en ung mand der kommer imod os på fortovet, da han har passeret os og er ca 20 - 30 m fra os , opdager jeg en lille hvalp der forskrækket gemmer sig bag nogle bænke og blomsterkummer , den tør helt klart ikke passere Tot & Racer ( der opfører sig exemplarisk og ikke siger en lyd ) - Hvorfor F..... kan folk dog ikke have deres hunde i snor når de færdes i byen ? !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
I går mødte vi så igen en af de TOTALT ansvarsløse ejere da vi gik tur , pludselig kan jeg se på Tot og Racer at de er meget obs på et eller andet ,men det er mørkt og det eneste jeg kan se er en ung mand der kommer imod os på fortovet, da han har passeret os og er ca 20 - 30 m fra os , opdager jeg en lille hvalp der forskrækket gemmer sig bag nogle bænke og blomsterkummer , den tør helt klart ikke passere Tot & Racer ( der opfører sig exemplarisk og ikke siger en lyd ) - Hvorfor F..... kan folk dog ikke have deres hunde i snor når de færdes i byen ? !!!!
Er du sikker på det var hans hvalp? Prøvede du ikke at kalde på den? åh..tænk hvis den var forsvundet fra sin ejer og ikke kunne finde hjem?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Venus222

Ej men altså! :evil:

 

For nogle år siden var jeg ved at blive ejer at en am.bull hvalp. Den rente forvirret rundt på Københavns Hovedbanegård, og hvis ejeren ikke var dukket op havde jeg altså taget den med mig. Den var ikke mere end 11-12 uger og havde hverken halsbånd eller snor på. Ejeren var naturligvis en "smart" knægt på omkring de 20 år. :stupid:

 

(Det var i øvrigt inden forbuddet)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...