Hop til indhold

Hvid Schæfer på 8 år søger nyt hjem!!


Gæst Munni
 Share

Recommended Posts

Kaine er en super dejlig kastereret hund på 8 år, er selvfølgelig trist over at skulle af med ham, men jeg kan ikke tilbyde ham den opmærksomhed han har fortjent pga job og da jeg er flyttet fra hus i en lille lejlighed, vil det kun være godt for ham at komme et sted hen hvor der er plads. Jeg ønsker en kærlig familie til ham hvor han har plads og hvor der er tid til at han kan få den motion og opmærksomhed som han burde.

 

han er en glad hund, stadig lidt legesyg, ellers er den rolig og kærlig. Han er vokset op i en børnefamilie så den er vant til børn. han er kommet meget i hundeskov så den er også vant til at lege med andre hunde. Han har ikke gået til træning, men han går pænt i snor, trækker ikke, han har været vant til at cykle og løbe, men formen er ikke til det lige i øjeblikket, han er blevet en 5 kilo overvægtig det sidste år da han ikke får den motion han burde.

 

vh

 

Munni

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne! Nej kender ikke så meget til de forskellige sider, men vurderede at det herinde er seriøst og dem som vil hjælpe er glade for dyr, vil ham jo kun det bedste..men vil da lige kigge nærmere på aktive dyrevenner, tak for din besked.

 

mvh Munni

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...