Hop til indhold

Aarhus V kalder


Gæst Stoffer&Ejer
 Share

Recommended Posts

Gæst Stoffer&Ejer

Hej :)

 

For ½ år siden overtog jeg ansvaret for 6 årige Stoffer der er en blanding af cockerspaniel og golden retriever. Jeg har kendt ham hele hans liv, og han er en rolig og afslappet hund, med et strejf af legesyge. Han keder sig ind i mellem og mangler nogen at lege med. Han bryder sig ikke om voldsomt store hunde, så måske der er en omkring hans egen størrelse (han vejer 20 kg) der har lyst til at lære en sød hund at kende?

 

Vi er bosat lidt udenfor Aarhus, nærmere bestemt Tilst - og vi håber rigtig meget at der er nogen der vil lege :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu du ombestemmer dig og vil lade ham hilse på mit bæst, en lille bitte schæfer på 35 kg, siger du bare til:-) Bella er super sød og dejlig, legesyg når de andre vil lege, men rigtig god til at forstå hundesprog. Så hvis den anden hund ikke gider lege, men bare vil tulle rundt og snuse, forstår Bella det helt fint.

 

Mange hunde der ikke bryder sig om enten store hunde, sorte hunde eller schæfere, har mødt Bella med stor succes:-)

 

Alternativt ved jeg at der er et par stykker fra Århuskanten med mindre hunde herinde:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg har boet i tilst i flere år ( bor der ikke nu ). Dejligt sted. Hvis du savner nogen steder at møde andre hunde har du så været nede i hundeskoven i skjoldhøj ? Eller i den lille bypark i tilst ?? Der er tit rigtig mange andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stoffer&Ejer

Stella, vi møder en også hunde når vi er ude at gå, men ofte er det jo kun korte sessioner, jeg vil gerne at der er lidt mere tid og frihed til at lege :) Men tak for de gode forslag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Nu har jeg en noget mindre vovse på 12 kg...

 

Men når vi besøger noget familie i Tilst(det sker ofte), så møder vi flest på de grønne arealer samt marken ned til Geding sø(ved udemærket det er privat grund). Byparken er også et udemærket sted, men der kan være mange forstyrelser med børn, løbere og ikke-sociale hunde.

 

Der skulle være 1-2 hundeskove ved true/Skjoldhøj. Har dog ikke selv været der.

 

Mulighederne er mange i Tilst området for at finde gode legekammerater til din hund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej, hvis i ikke har fundet nogle legekammarater vil vi gerne komme og lege. Jeg har en kleiner münsterländer og han er meget legesyg han er 1 år og vejer ca. 26-27 kg..han er heller ikke meget for større hanhunde han møder når han er i snor, til gengæld leger han fint med større hanhunde uden snor når vi er hundeskov:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Gæst Malou-jan

Vi er også klar.

Har en blanding hund på 25 kg.

Hun plejer at være fyldt med energi og lyst til at lege.

Hun bliver 2 år til november.

Du kan sendeven privat besked.

Hvis du er interesseret:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...