Gæst Malou-jan Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Fælder tæver ekstra meget op mod en løbetids periode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Det kan sagtens tænkes med alle de hormoner i kroppen Min tæve smed lidt pels inden løbetid og alt underuld efter falsk drægtighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Underuld? Hvordan ser det ud i forhold til alm pels:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Ubderulden er den uldne hvide pels i bunden af pelsen. Hos de hunde der har det...Din burde have. Nogle tæver taber pels op mod løbe tid, andre efter. Mine gør et par mdr efter i forbindelse med falsk drægtighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Ubderulden er den uldne hvide pels i bunden af pelsen. Hos de hunde der har det...Din burde have. Nogle tæver taber pels op mod løbe tid, andre efter. Mine gør et par mdr efter i forbindelse med falsk drægtighed. Hos Bella er underulden lige så sort som alt andet. Men det er en meget fin, fehår-agtig pels. Den er ikke skinnende som dækpelsen. Men hvis jeg ikke husker helt forkert, har tæven næsten lige været i løbetid? I december, ikke? Så er det nok bare almindelig fæld:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Hun var i løbetid i september:-) Så det kan vel komme om nogle mdr:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 OK anne, jeg var nok lidt hurtig der synes bare at alle de hunde jeg kunne huske har uanset farve smidt hvid/grå underUld. Men så må Bella jo være sort helt igennem, Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Kleo smider alt pels op til løbetiden, hun har smidt sit nu og forventes i løbetid her i februar, hun var sidst i løbetid i september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 I en tråd du lavede i starten af oktober, havde hun ikke været i løb endnu, så det vil godt nok være tidligt hvis hun allerede er på vej i løb igen:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2013 Så har du ret Anna. Er ret glemsom for tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts