Hop til indhold

Søger legekammerater nær kbh


sofaslænget
 Share

Recommended Posts

Jeg har en chihuahua på 10 måneder, der vejer lidt under 3 kg, han savner nogle at lege med og gåtur.

Vi fra 2700 husum.

 

Han elsker at lege og fjolle rundt, han leger bedst med andre små hanhunde.

 

Så leder efter andre små hunde der elsker at lege og fjolle rundt.

 

Men ku også godt bruge nogle store rolige hunde som gåturvenner, så han kan blive tryg ved store hunde.

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe han er faktis på fedekur, men et par kg kan jeg nok ikke få ham til at tag på ;-)

 

 

Tror hun er for stor til ham desværre, han blev jagtet af et par hunde i december og efter det tør han næsten ikke hilse på hunde større end dansk svensk gårdhunde(dem elsker han at lege med) før det ku han finde på at kysse fx berner sennen på snuden(simpelthen så sødt) jeg arbejder på at lære ham at omgås andre hunde uden at være bange, men når de fleste store hunde vi møder er alt for voldsomme og springer frem i snoren, så det svært.

 

 

Fx min mellemste chi kan omgås alt fra sin egen race til rottweiler på 50 kg, desværre trækker folk deres hunde væk fordi han lyder arrig og er frembrusende, men han er nervøs og vil bare så gerne hilse, min ældste kan også omgås alt men gider ikke rigtig andre hunde, som de to andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...