Gæst MieJ Skrevet Februar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Vi fik taget et par videoer af mit arbejde med Ella i dag til fællestræningen hos Hopsa. Jeg ELSKER at arbejde med den lille hund. Hun er bare glad og på og begejstret non stop Dygtigt grandebarn! Her først lige lineføring: Bagefter tog vi fat på elefanten. Det er første gang jeg rigtig prøver den af på hende og faktisk tog vi runde to bagefter med hende ved siden af mig, det blev dog ikke filmet (vel, Hopsa ) Vi får ikke kunstneriske karakterer for udførelse, men jeg synes det er så fantastisk at arbejde med en hund, der i alle situationer synes det er toppen at arbejde sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Troede, lige da jeg så indlæget, at Hopsa var blevet lidt farveløs :slem:....men flot at i træner sammen Mie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Søde, glade Ella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Hvor er hun go:lun: bare lige er tip, beløn med den anden hånd, for eller kommer hun nemt skråt på under lineførringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Hvor er hun smuk...... hva vejer hun ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Hvor er hun go:lun: bare lige er tip, beløn med den anden hånd, for eller kommer hun nemt skråt på under lineførringen Tak Du skulle prøve at arbejde med hund i str. XXXL, for man belønner ikke bare med venstre hånd uden problemer, når hunden bevæger sig oppe i armhulen på dig Hvor er hun smuk......hva vejer hun ? Tak 73-74 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Du skulle prøve at arbejde med hund i str. XXXL, for man belønner ikke bare med venstre hånd uden problemer, når hunden bevæger sig oppe i armhulen på dig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Selv om Bølle barnet vokser stærkt er der alligevel langt fra knap 20 kg til Ella str. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Jeg kender ikke andre tæver på Ella-størrelse, så lad være med at holde vejret imens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2013 Jeg kender ikke andre tæver på Ella-størrelse, så lad være med at holde vejret imens ...... Syntes nok at hun så stor ud Såååå, tror bage jeg trækker vejret stiiiile og roligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne&vuf Besvaret Februar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2013 (rettet) Nårh.. Det fik lige smilet frem her på en halvgrå søndag. P.s. elsker afslutningen på det første klip. Redigeret Februar 24, 2013 af Anne&vuf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Februar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2013 Dejlig glad hund, men hvis jeg må komme med et råd så må det være godbid væk fra hånd og armen ned, beløn hunden fra lommen, dvs klik eller sig dygtig når hunden er hvor du vil have den og find så godbid frem, som du gør her så belønner du hunden for at følge en godbid ikke for at gå på plads:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Februar 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2013 Tak, Kleo. Jeg ved godt at godbider i hånden er for nemt ift. at få kontakten. Men det er nemlig bare.. nemt Så det må vist være næste udfordring, at få godbiderne i lommen og forsøge at beholde kontakten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts