Hop til indhold

Logre logre logre!

Gæst MieJ
 Share

Recommended Posts

Vi fik taget et par videoer af mit arbejde med Ella i dag til fællestræningen hos Hopsa.

Jeg ELSKER at arbejde med den lille hund. Hun er bare glad og på og begejstret non stop :lun:

Dygtigt grandebarn!

Her først lige lineføring:

th_Ellafilm2.jpg

Bagefter tog vi fat på elefanten. Det er første gang jeg rigtig prøver den af på hende og faktisk tog vi runde to bagefter med hende ved siden af mig, det blev dog ikke filmet (vel, Hopsa ;-) )

th_Ellafilm6.jpg

Vi får ikke kunstneriske karakterer for udførelse, men jeg synes det er så fantastisk at arbejde med en hund, der i alle situationer synes det er toppen at arbejde sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun go:lun:

​bare lige er tip, beløn med den anden hånd, for eller kommer hun nemt skråt på under lineførringen

Tak :-)

Du skulle prøve at arbejde med hund i str. XXXL, for man belønner ikke bare med venstre hånd uden problemer, når hunden bevæger sig oppe i armhulen på dig ;-)

Hvor er hun smuk......:lun:

hva vejer hun ?

Tak :-)

73-74 kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig glad hund, men hvis jeg må komme med et råd så må det være godbid væk fra hånd og armen ned, beløn hunden fra lommen, dvs klik eller sig dygtig når hunden er hvor du vil have den og find så godbid frem, som du gør her så belønner du hunden for at følge en godbid ikke for at gå på plads:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, Kleo.

Jeg ved godt at godbider i hånden er for nemt ift. at få kontakten. Men det er nemlig bare.. nemt :engel:

Så det må vist være næste udfordring, at få godbiderne i lommen og forsøge at beholde kontakten.

Link til indlæg
Del på andre sites