Gæst Siku Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hej! Jeg får på tirsdag den skønneste samojedehvalp hjem. Jeg ved han kører på Royal Canin ved avleren, og det har jeg ikke tænkt mig at fortsætte på. Jeg har i stedet kigget lidt på foder fra Wolfsblut, Orijen og Taste of the Wild. Hælder mest til Wolfsblut, men jeg ville lige høre om i havde nogle råd, anbefalinger eller andet? På forhånd tak! Venlige hilsner Sofie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Jeg fodre selv med Wolfsblut og ind i mellem Taste of the wild - så dem er der ikke noget forkert ved at bruge. Det er jo all stage foder det meste - men der laves også særlige hvalpe varianter i begge mærker, hvis man hellere vil bruge sådan noget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Uanset hvad du vælger skal du bare huske at køre hunden hen på det langsomt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Siku Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Jeg har idag købt sådan nogle testpakker fra Wolfsblut. Det er nogle 1 kgsposer, så kan jeg lige se hvad han bedst kan lide Og mini-me går selvfølgelig langsomt over til det andet, så han ikke får dårlig mave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Og velkommen til forresten. Ender jo med at samojederne bliver den herskende hund herinde hihi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Siku Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Hihi, tak skal du have Og ja, synes nok jeg så en del samojedeejere herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts