Hop til indhold

Dobbelt transportbur


Linda
 Share

Recommended Posts

Hej Alle (:

Jeg skal ud og have fundet mig et godt transport bur til plads til to hunde i border collie størelsen. Min bil er en opel kadett men sæderne kan selfølgelig ligges ned for at der skal være plads til det. Men hvor ville i anbefale at købe sån et hende???? synes de er så dyre dem jeg har set vil også gerne betale prisen for sikkerheden til mine hunde men vl jo selføgelig gerne øbe det billigste sted. Nogle gode anbefalinger???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville købe et gennem dette tyske firma: http://www.hundeboxen.de/deutsch/index.cfm

 

Jeg mener også Vordingborg hundesport forhandler disse bure: http://shop.hundesport.dk/

 

Du fortæller hvilken bil du har samt årgangen. Så får du et bur der passer til din bil. Der er også mulighed for at få buret tilrettet i størrelsen hvis man ønsker det.

 

Desuden vejer et dobbeltbur så lidt at selv jeg med mine tynde pigearme kan hive det ind og ud af bilen uden at skulle hidkalde 4 kæmpe mænd eller hente en truck.

 

God jagt på buret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

www.mghund.dk

 

Snak med Peter om det, han er altid så flink og hjælpsom, og de to burtyper han har er begge ganske gode.

Jeg selv påtænker at anskaffe mig Artfex'en han har, som virkelig er genialt lavet.

Variocage er den anden type.

 

Hvis du køber noget, så hils fra Dennis og AnneMette ;):mrgreen:

 

Så vidt jeg husker er det den sorte pulverlakerede der kan indstilles i dybden. Og i løbet af ingen tid ruster det op - der er rigtig mange der fortryder bitterligt at de har købt sådan et bur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg husker er det den sorte pulverlakerede der kan indstilles i dybden. Og i løbet af ingen tid ruster det op - der er rigtig mange der fortryder bitterligt at de har købt sådan et bur.

 

Ja. Variocagen er just præcis dén. Jeg kender nu flere der stadig er glade for deres, men ja. Får pulverlakeringen en skade, så ruster det nednunder. Til gengæld er den TÜV-godkendt.

 

 

:blink:

 

Jeg selv vil gerne have artflexen han har på lager, og dén er der iøvrigt ingen problemer med hvad den slags angår ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...