Hop til indhold

Lille hund søger nyt godt hjem.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Denne lille tidligere gadehund fra Portugal, søger nyt hjem.

Han er i Danmark og har boet her i 2 1/2 år.

Han er chippet, kastereret og vaccineret. Han kan være i en taske og flere billeder kan ses ved, at trykke på linket.

 

 

 

Lille gadehund, hund, 7 år,... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

 

90342829_10032013161138_9535_3.jpg

 

For 2½ år siden fandt jeg en yndig Hanhund på gaden i Algarve-Portugal. Han er ikke så stor og har kun en lille hale. Farven er gyldenbrun. Han kan være i en taske. Da jeg fik ham til Danmark blev han chippet, kastreret, vaccineret og han er sund og rask. Jeg elsker ham meget højt, men min datter kan ikke tåle ham. Jeg har reddet ham en gang fra døden og ønsker ikke at aflive ham. Derfor er min drøm at der findes nogen ROLIGE mennesker evt. med have som ønsker at have ham. Folk på gaden fortæller mig tit at han er en meget nuttet. Jeg tror ikke der findes nogen hunde i Dk, der ligner ham. Kun til de rette mennesker som ønsker at elske ham vil jeg overlade ham. Han har også en taske til transport, 3 kurve og hel ny hundesele, samt overtøj og en stor transportkasse, da jeg plejer at have ham med til Portugal. Har I brug for på et tidspunkt at få ham passet, vil jeg meget gerne gøre det. Han er ikke så glad for andre hanhunde. Mangler lidt basis

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...