Hop til indhold

Det magiske øjeblik :')


NickiA
 Share

Recommended Posts

Som jeg har ventet på i de snart 7 måneder jeg har haft Aya, det øjeblik hvor hende og Kayla var så rolige ved hinanden at de kunne sove tæt på hinanden, og det skete i dag :') dvs. de ligger i skrivende stund stadig og sover :banan::banan::banan:

 

Til dem der ikke ved det har jeg haft kæmpe problemer med at få Kayla til at acceptere Aya, hun blev urenlig agressiv og angst, og jeg overvejede virkelig på et tidspunkt om det var en god idé at beholde dem begge to både, for min men også for kattens skyld... men jeg holdt i, og her de sidste 3-4 måneders tid er det kun gået op af bakke... og i dag er bare beviset :') ihhh hvor er jeg stolt af dem begge to, kaldte på min søster som jeg deler lejlighed med så hun spurgtede ind og hentede kamera :lun:

 

det magiske øjeblik D 012.jpg

det magiske øjeblik D 023.jpg

magisk igen 002.jpg

det magiske øjeblik D 002.jpg

det magiske øjeblik D 015.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hvor dejligt! Det er nogle skønne billeder.

Jeg går også og venter på mine katte skal blive bedre til Baloo. Han gør ellers hvad han kan, tilbyder legetøj, går i play bow, men de to prinsesser er kolde over for sådan noget.

Men jeg er nu glad nok for at de accepterer ham, men synes han er en irriterende lillebror. Han bliver hvæst af især fra den ene, men går alligevel helt op i hovedet på dem :-D

Den ene af dem kan dog godt ligge i den ene ende af sofaen, mens han ligger i den anden ende. Men det ender med at hun springer ned, for Baloo kravler over til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare en fantastisk følelse :D Ovamor: Kayla synes stadig Aya er irriterende lillesøster, og hun får da også et dummeslag en gang imellem (uden kløer dog) og et hvæs med hvis hun synes hunden er for meget, dog er det næsten altid Kayla der indbyder til leg, men så bliver hun tøsefornærmet fordi hunden er stærkere end hende og så må mor Nicole sige nok! ;)

Aya forguder Kayla og respekterer hende også meget, og det har uden tvivl hjulpet at Aya er blevet voksen og samtidig at hun er blevet renlig, det stressede katten helt vildt af hendes lejlighed lugtede af hvalpetis, selvom jeg var hurtig med at komme med rodalon.

 

Tullemus ja det virker til at det er lykkedes :D nu er jeg også så småt begyndt at købe Ayating ind igen, alle hendes bløde ting blev kattetisset på fra starten og har ikke turdet købe noget ind før, så det har været gamle puder osv. som jeg kunne overleve uden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...