Hop til indhold

GASTRO INTESTINAL LOW FAT


LUNITA
 Share

Recommended Posts

Hej har brug for lidt hjælp, ang. RC. gastro intestinal low fat,

den første pose var en lille en og der stod at en hund på 10kg. normal vægt skal have 200 g. i døgnet.

Nu har jeg fået en stor pose og der står at hun skal have 155g. i døgnet.

 

Er der nogen med sådan en foder, der kan se hvor meget hun burde spise,

Mine poser er købt hos dr. dyr her på Kreta

Luna vejer 11kg. og nu er jeg i tvivl om hvor meget hun bør have.:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Darwin fik det egentlig grundet det fiber indhold der er i foderet - men da der også er hvede,ris og majs i var jeg i forvejen skeptisk - og der gik heller ikke længe før hans colitis rørte på sig - må erkende at han IKKE kan med korn - han befinder sig langt bedre på et foder der er kornfrit og baseret på kartoffel. 1½ dag efter jeg stoppede på RC foderet var hans mave igen i orden.

 

Håber Luna kommer til at befinde sig godt på foderet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Løsningen har egentlig været fundet længe til Darwin. Han har ikke haft noget med sin mave siden Jul - det var kun fordi jeg i et øjebliks sindsforvirring lod mig overtale af min dyrlæge til at prøve det her foder af på ham og man kan så sige jeg lærte det at min dyrlæge ikke ved noget om det her. Fremover må jeg stole helt på min egen mening.

 

Jeg håber Luna kommer til at befinde sig godt på RC foderet - i følge det jeg ved er der flere herinde der har haft positive oplevelser med det

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...