Gæst HWL Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Hej forum. Min kæreste og jeg skal hente vores lille samojedehvalp d. 20/4 :klap: Vi kunne godt tænke os at gå til hvalpetræning med ham. Er der nogen der kan anbefale et godt sted på amager? På forhånd tak mvh Henrik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Amagerlands.dk - fantastisk sted:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Enig med CCC og tillykke med ham og velkommen til :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HWL Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Enig med CCC og tillykke med ham og velkommen til :banan: Mange tak skal du have:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HWL Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Amagerlands.dk - fantastisk sted:banan::banan: Det vil jeg kigge lidt nærmere på, 1000 tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Jaaaa, flere samojeder! Tillykke med ham! Jeg har selv en samojedehvalp på 4 og en halv måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HWL Besvaret April 4, 2013 Rapporter Share Besvaret April 4, 2013 Jaaaa, flere samojeder! Tillykke med ham! Jeg har selv en samojedehvalp på 4 og en halv måneder Samojeder styre :5up: Vi glæder os helt vildt til at få ham hjem. Har godt set dine billeder af "Lupo" han er en utrolig flot hund. Håber vores bliver lige så flot:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts