Hop til indhold

Nano søger kærligt hjem - delt fra Facebook.


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Har en bøn.

hvem vil være plejeforældre for nano ??? min kleine münsterlânder ??

hun skal væk fra min pension da hun er klar til en familie men dem skorter der tilsyneladende på pga hendes handicap som blind på det ene øje. det gør mig seriøst lidt sur for hun er sund og rask og er efterhånden en velfungerende pige der blot hungrer efter kærlighed og jeg giver hende så meget jeg kan. problemet ...er at pga hendes blinde vinkel duer hun ikke til mere end en hund af gangen og da jeg har 6 beder jeg nu indtrængende jer om at dele dette. nano har haft det svært men hendes situation som en hund der kredser er væsentligt formindsket og hun elsker simpelthen bare at få lov at komme ud og drøne den af. og at blive elsket og krammet om.

 

giv mig og nano et håb tak

 

Tilføjelse til Nano:

har svært ved at sove i nat og det er med god grund. som i alle ved har jeg en plejehund af dansk herkomst som er blevet behandlet rigtig dårligt i sine unge måneder. ( hun er 9½ mdr nu ) hun er en kleine münsterländer og hedder nano. idag fik jeg vide af min dyrlæge at pga tidligere ejers behandling af hende b.l.a opbevaring af hende i en meget lille gang ( rum ) har hun udviklet stereotypi som skyldtes manglende psykisk og fysisk kontakt. derudover er hun født med et øje. . og kan derfor kun være sammen med max en anden hund. dette ved jeg fordi jeg har testet hende med flere. men................. nu kopierer jeg min dyrlæges udtalelse ind Det kan som sagt være svært at vænne hunden af med den stereotypi. Det generer jo nok ikke hunden at have den, men det kan jo være til gene for en fremtidig ejer. Anbefalingen må være, at hunden stimuleres så godt som muligt og den kommende ejer forberedes på, at det ikke er sikkert, at adfærden kan ændres. Spørgsmålet er, om du kan finde en ejer, der kan acceptere denne adfærd. så valget står mellem aflivning af en kærlig hund der ellers fungerer rigtig godt og kan sit og dæk kommandoen og de mest basale ting og har nu lært herude ved mig at der er noget der hedder kærlighed.

 

jeg er grædefærdig. elsker nano og er så vred på dem der havde hende før- hvad tænkte de på ??? har lige luftet hende her til aften og lovet mig selv at uanset afgørelse skal hun have en chance. hun elsker alle og vil bare lege og hygge og der er intet agressivt i hende. jeg fandt ud af hun blev usikker på børn men har pga bagrundsviden fundet ud af hun forbinder børn med slag og smid ud :-( hun er så testet på to små børn og dem ænsede hun knap nok hun var bare glad for at møde nogle der ville kæle med hende . nano er mit hjertebarn. er der nogen derude i det ganske land der kan tilbyde hende et liv uden for mange krav og hvor hun kan få lov at boble rundt i sin egen lille verden ??? uden for store krav til hende ??

 

 

 

529469_4136886435013_621983089_n.jpg

 

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4136886435013&set=a.4066368632112.1073741834.1669191543&type=1&theater

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh...:cry:...lille vaps altså...håber, at hun får et rigtigt godt hjem, hvor man tager hensyn til hendes handicap (s).

 

Jeg ved ikke, om du kender den der har hende til omplacering, men ellers så er der også denne gruppe på FB, som kunne være en oplagt mulighed : Hjem med hjerte til ældre dyr og handicappede dyr.

 

http://www.facebook.com/groups/112927718874147/

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst stophalv

Hej Det er en sørgelig historie om Nano. Jeg har lige midstet min høj elskede Labador, Har haft kleine münsterlânder før en skøn hund. MEN, jeg er ikke så frisk til bens, men har stor have. og er også betænkelig ved den sociale adfærd har børnebørn 2 og 3 år

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Jeg har dette indlæg i samme forum, du kender Nano, kunne det være en mulighed hun kom hjem til os, med mine begrænsninger? Hej. Jeg har lige midstet min højt elskede Labador, Og kan tilbyde en ny hund et godt og kærligt hjem. MEN, jeg er ikke så frisk til bens, men har stor have, jeg har 2 børnebørn 2 og 3 år og en kat. Størrelse Cocker Spaniel og Labador, ikke mindre eller større. Jeg kan gå ture til skov og strand, ligge 50 meter fra bopæl, men kan kun bruge en hund der går pænt eller nemt kan lære det og vigtigt, kommer når jeg kalder. Hunden vil max være alene 2 timer et par gange om ugen. Jeg har haft 1 Kleiner Münster lander og 2 labradorer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har dette indlæg i samme forum, du kender Nano, kunne det være en mulighed hun kom hjem til os, med mine begrænsninger? Hej. Jeg har lige midstet min højt elskede Labador, Og kan tilbyde en ny hund et godt og kærligt hjem. MEN, jeg er ikke så frisk til bens, men har stor have, jeg har 2 børnebørn 2 og 3 år og en kat. Størrelse Cocker Spaniel og Labador, ikke mindre eller større. Jeg kan gå ture til skov og strand, ligge 50 meter fra bopæl, men kan kun bruge en hund der går pænt eller nemt kan lære det og vigtigt, kommer når jeg kalder. Hunden vil max være alene 2 timer et par gange om ugen. Jeg har haft 1 Kleiner Münster lander og 2 labradorer.

 

Hej, du skal prøve at følge linket oppe i det allerførste indlæg, den leder dig videre til den nuværende ejer af Nano - prøv at skrive til hende og høre om Nano stadig mangler hjem, og om du måske kunne være den rigtige?

 

Edit: Jeg kan se at siden ikke længere eksisterer, så måske har hun fundet et dejligt hjem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nadiajensen

Hejsa har læst din besked mange gange igennem og vil gerne høre mere om hende hvis det kan lade sig gøre vil nemlig gerne være hendes plejeforældre elsker hunde har haft før har haft en der senere henad fandt jeg ud af havde en svulst men elsker hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...