Hop til indhold

Udstilling og prøve på samme dag


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jeg skal højst sandsynligt afsted til den årlige klubudstilling i DBSK i år, hvor jeg skal stille en venindes berner i juniorklassen, mener jeg det er.

 

Er der ikke noget med, at man kan få lagt sin prøve, så den ikke kommer i karambolage med, at man skal udstille? Overvejer nemlig at tilmelde Møffe til en Rally-O konkurrence - og måske også lydighedsprøve dagen før... Sidstnævnte er jeg dog endnu mere i tvivl om :mrgreen:

 

Anyways, hvor henvender man sig og hvornår, så tingene flasker sig korrekt, uden alt for megen stress og jag? Det ville jo være enormt surt at misse prøven, hvis man er tilmeldt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt er rally-ringen rigtig god til at vente og rette ind efter programmet i udstillingsringene.

 

I november meldte jeg Maggie både til skue og rally ved vores lokale jule-skue. Nøj, det gør jeg bare ikke igen. Labberne skulle på banen som første race, samtidig med at der skulle gås banegennemgang i begynder. Jeg nåede en meget hurtig banegennemgang (og var glad for al min prøve-erfaring), inden jeg rendte ind i den anden hal (det foregik i et idrætscenter med to haller) og nåede lige ind og udstille.

 

Jeg dur vist bare ikke til at skulle være to steder på næsten samme tid, så fremover bliver det en ting ad gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt er rally-ringen rigtig god til at vente og rette ind efter programmet i udstillingsringene.

 

I november meldte jeg Maggie både til skue og rally ved vores lokale jule-skue. Nøj, det gør jeg bare ikke igen. Labberne skulle på banen som første race, samtidig med at der skulle gås banegennemgang i begynder. Jeg nåede en meget hurtig banegennemgang (og var glad for al min prøve-erfaring), inden jeg rendte ind i den anden hal (det foregik i et idrætscenter med to haller) og nåede lige ind og udstille.

 

Jeg dur vist bare ikke til at skulle være to steder på næsten samme tid, så fremover bliver det en ting ad gangen.

 

Hehe, kan jeg godt forestille mig - jeg gruer også lidt for det :-)

 

Men tror jeg nok hellere må skrive til aktivitetsudvalget så, ved nærmere eftertanke... :-) De kan nok bedre svare mig for lige denne situation...

 

Men puha, juniorklassen skal jo nok på first thing - da jeg var afsted til klubudstilling i 09', blev hvalpe og babyer dømt af én dommer, mens de officielle klasser havde deres egen dommer (og flere heats i nogle af klasserne).

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...