Hop til indhold

Endnu et alene-hjemme-trænings spørgsmål


Gæst Akiboy
 Share

Recommended Posts

Gæst Akiboy

Hej alle.

Før jeg kommer med mit spørgsmål, vil jeg lige nævne, hvor fantastisk et forum jeg synes dette er. Den har i hvert fald hjulpet mig meget som ny hundeejer!:rolleyes:

Jeg har læste meget om alene hjemme træningen af en hvalp, og er også begyndt at træne det så småt med min hvalp. Men nu er jeg kommet i tvivl om noget. Skal træningen foregå i det rum, hvor han skal være alene hjemme? Vi har trænet det inde i stuen, men når han skal være alene hjemme regner jeg med, at han skal være i vores køkken (Der er ikke så meget, han kan bide i som i stuen;-)) Forstår I, hvad jeg mener?

Håber, der er nogen, der kan give mig svar på dette...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med vapsen og velkommen til !

Ja jeg tror det er bedst at det foregår i det rum han skal være alene - jeg ville tage ham ind i rummet , sige farvel ( eller hvad I nu gør ) og så gå fra ham ,på søndag får jeg en ny hvalp ( nr 6 i rækken ) og det er ialtfald den måde jeg vil træne hans alenehjemme på - selv om han ikke bliver helt alene for jeg har iforvejen en han på 4½ år , desværre bliver det ikke helt så optimalt som jeg har planlagt for jeg er indkaldt til møde på kommunen alerede på mandag - men forhåbentlig tager det ikke så lang tid , det var ikke min mening at de skulle være alene allerede 1. dag, men der er ikke noget at gøre ved det .

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret anne-lise. Så vil jeg prøve det. Nu gik det ellers lige så godt. Vi var oppe på omkring ti minutter. Så må vi se, om det er helt forfra, når det er i et andet rum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...