Hop til indhold

Så har man sku også hørt den! (hundetræning)


NickiA
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Man taler som man har forstand, men indimellem kan man undres over folks behov for at udtale sig og have urokkelige meninger og holdninger til emner de intet ved om, og som de ikke har gjort noget forsøg på at sætte sig ind i.

Og sådanne mennesker kan man faktisk blive noget frustreret over at tale med om emner, hvor man selv føler man er på hjemmebane.

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk kommer med nogle sjove kommentarer ...

 

Min bekendte, der har en borderblanding på 1,5 år, var ude på tur. Hun legede og trænede med sin hund og de løb omkring.

På et tidspunkt kommer der en mand med to gravhund, hen og stiller sig ved hende... kigger lidt og begynder at tale om, at min bekendte træner meget.... Min bekendte forklare manden, at hun leger og træner med hunden, for at den skal blive glad og træt...kort efter siger han " Man har vel ikke en hund for at den skal blive træt" .... Min veninde bliver helt paf og manden går videre med sine to gravhunde ....som jo selfølgelig er af den type der åbenbart ikke må blive trætte!

 

Som skrevet før skal hunden jo netop aktiveres så den ikke bare skal ligge og vegetere i sofaen ..... men får en erstatning for sit oprindelige formål ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...