Hop til indhold

Hvalpe Legestue


Gæst Simone
 Share

Recommended Posts

Gæst Simone

Hej

Jeg er jo så helt ny her inde på det her forum.

Har den ære at jeg får en lille hvalp d. 3 juni. (labrador/gl. dansk hønsehund bla. )

Også tænkte jeg på at gå i hvalpe legestue med den.

ER der nogle steder her i Faaborg midtfyn kommune man kan det??

 

PÅ forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

har først lige set din tråd nu - har du fundet et sted ? jeg går til halpemotivation med min Ollie i Jersie ( DKK ) jeg vil da tro at de også har noget på Fyn - www,dansk-kennelklub.dk - lad os få et billede af det lille pus- please ! og så iøvrigt velkommen til ! Det er ikke " hård " træning vi laver , men sådan noget med at hvalpen lærer at gå i snor og koncentrere sig - så meget som man nu kan forlange af små hvalpe , desuden er det meget blandede hold - i DKK kan alle , med og uden stambog træne og på Ollies hold er der virkelig stor spredning i størelsen ; fra en Chavalier king charles til en Berner sennen hvalp så de lærer at omgås alle størrelser.

Redigeret af anne-lise hansen
mangler
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Simone

Hej Anne-lise

Har snakket med en der bor i nærheden af mig ang. hvalpestue med DKK ved en lille by der hedder Sollerup. Så der er jeg skrevet op til det :) Så tusind tak :D Kan sagtens ligge flere billeder ind af Sille. Hun er sådan en god hund. er de små 11 uger nu og er faktisk renlig allerede. Hun har også stor mulighed for at gå ud i vores have hele tiden, og det nyder hun :D

Mvh Simone

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...