Hop til indhold

Bobbi 11 Mdr, søger nyt vedvarende hjem.


Gæst stophalv
 Share

Recommended Posts

Gæst stophalv

Bobbi: ca 11 månder, dejlig neutraliseret tæve, lidt for tyk det arbejder vi på. Meget venlig og hengiven, kan med andre hunde, børn og katte, hun vil have godt af hunde træning så hvis man er en aktiv familie vil dette være den perfekte hund. Hun har alle vaccinationer, orme og loppe kur er chippet og har EU-pas. Hun er en blandings hund og vi ved ikke af hvad , men vil mene der er jagthund i hende, hun er unghund så der skal opdrages på hende, går fint i snor, og vi er begyndt at træne lidt med hende, hun kan sitte og dække samt give pote når det ellers passer damen :-) Hun er ved at lære indkald. Det går fint hun er meget lyd hør. Hun har størrelse af en lille labrador. Dejlig mild pige.Bobbi1.jpg Se flere billeder på. Face book Lottes-Hundeformidling.

Bobbi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stophalv

Se meget mere om Bobbi her. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.356588787791488.1073741838.352579148192452&type=3 Min kære kone havde 3 meninger om min Bobby. 1. Ham vil jeg ikke ha, 2. Han skal ikke være i sofaen, 3. Ok men han kommer altså ikke med i sengen. I får 3 gæt på hvor langt man kommer med charme. :-)

Redigeret af stophalv
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...