Besvaret Maj 9, 201313 år comment_1180250 jeg synes vi kunne bruge en tråd hvor vi kan skrive hundenes kritikker så her kommer Ollies kritik fra i dag : Tiltalende maskulin baby , god knoglekraft i krop og lemmer, stærkt hoved, ret ansatte ører, mørke øjne,korrekt bid, god hals og skulder, veludviklet krop ,halen kunne være højere ansat, ret vinklet bag , gode poter fin pels og farve, gode bevæ- gelser , dejligt temperament. 1. præmie & 1. vinder. men lad os få nogle flere kritikker ! Rapporter
Besvaret Maj 9, 201313 år comment_1180258 Tildes for ½år siden: Hoved: Racetypiske præg, Tydeligt stop, Feminin Snudelængde: Tilpas længde/bredde Bid: Saksebid Næse/læber: Sort Øjne: Racetypiske Ører: Racetypiske, Tilpas længde Hals: Tør Krop: Korrekt bygget Ryg: Lige - Stærk Bryst: Tilpas dybde/længde Forstilling: Parallelle Bagstilling: Tilpas muskulatur Pels: Korrekt struktur, Velplejet Hale: Racetypisk, Korrekt ansat og båret Poter: Racetypiske Bevægelser: Racetypisk korrekt Temperament: Opmærksom - Kærlig Helhedsindtryk: God racerepræsentant Novas som hvap: (skal snart afsted igen) Hoved: Racetypiske præg Snudelængde: Tilpas længde/bredde Bid: Saksebid Næse/læber: Sort Øjne: Racetypiske Ører: Racetypiske, Godt ansatte og båret Hals: Tør Krop: Under udvikling, Korrekt bygget, Harmonisk Ryg: Lige, Stærk Bryst: Tilpas dybde/længde Forstilling: Parallelle Bagstilling: Tilpas muskulatur, Gode vinkler Pels: Korrekt struktur, Fin farve, velplejet Hale: Racetypisk, Korrekt ansat og båret Poter: Racetypiske Bevægelser: Racetypisk korrekt Temperament: Opmærksom, Kærlig, Glad Helhedsindtryk: God racerepræsentant Rapporter
Besvaret Maj 9, 201313 år comment_1180306 Pyha, jeg tror at jeg springer over, I vil nok blive trætte af, at læse dem jeg har :blink: men kan da sige, at Carlos blev BIM i dag :-Dog lille Wilma bedste baby welsh (der var kun hende ) med SL. Rapporter