Besvaret Maj 10, 201313 år comment_1180497 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Jeg melder mig som testperson! bestiller fluks et sæt, og tester med leverpostej asap:5up: Rapporter
Besvaret Maj 10, 201313 år Forfatter comment_1180500 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Og så kom jeg måske til at bestille denne her:engel: Fordi den er mega cute - og så lyder det ret smart, det med at JEG ikke kan høre når hund går amok med pivedyr:mrgreen: Rapporter
Besvaret Maj 10, 201313 år comment_1180511 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Og så kom jeg måske til at bestille denne her:engel: Fordi den er mega cute - og så lyder det ret smart, det med at JEG ikke kan høre når hund går amok med pivedyr:mrgreen: Den var smart! Rapporter
Besvaret Maj 10, 201313 år comment_1180556 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Jeg melder mig som testperson! bestiller fluks et sæt, og tester med leverpostej asap:5up: Pas på. Jeg har haft sådan nogen. Jeg endte med en hel lomme fuld af et mix af torskerogn, a-38 og leverpostej Rapporter
Besvaret Maj 10, 201313 år comment_1180592 Jeg brugte dem en del en overgang - dengang jeg havde Stella. De er fine nok, men når de går i stykker, ja så går de i stykker på den trælse måde Det der slog mine ihjel var måske også kombinationen af hyppig maskinopvask, ud i frostvejr, ind i maskine igen osv. Men jeg har stået til en rally træning med makrel i tomat überalles - ikke fedt. Rapporter