Hop til indhold

Cuteness Overload <3333


Eris
 Share

Recommended Posts

Ha, du har vidst ikke læst Jannis historie, om da hun og hvalpene var på hvalpekøber besøg. Fræk og ond, det beskriver vidst også Rigmor. Rigmor skubbede nemlig en af de mindre hvalpe i en dam, så den var ved at drukne :lol: Ups !.

 

Men vi vil glæde os ;-)

:sjov::sjov:

Hvor er hun dejlig :lun:

 

Jeg er SÅ stolt af Suki:lun:

Hun var med på arbejdet og charmerede sig ind på alle de gamle :hjerte:

De var så glade for at se hende, at de lyste helt op og fulgte med i hvad det skete. Selv dem der normalt sidder og hænger:lun:

En gammel dement dame spurgte hele tiden, om hun nu var en hund eller en kat:lol:

Det var også bare med at holde øje, ikke med Suki, men med de gamle. Pludselig løftede en herre hende bare op på skødet :lol:

Suki er bare så glad for at møde mennesker på turene, hun kan slet ikke være i sin lille krop.:lun:

Hun har næsten heller ikke mødt nogen hunde, men hun kan sagtens ignorere eller lege med dem.

Og så er hun lykkelig hvis hun må putte hos mig, sove på mig eller ligge i nærheden af mig.

Ligeså snart jeg sætter mig på hug på gåturene, så stormer hun hen for at bide mig i håndleddet og tygge i mit hår:lun:

At være alene hjemme er også bare noget hun ACER! So far sover hun bare, når hun ser jeg går. :lun:

Igår klarede hun 20min, og der var bare intet! I dag prøver vi 30min..

Jeg er så glad for hende, at jeg næsten ikke kan rumme det:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Perfect match :lun:

 

Hvor er det bare skønt at læse, at i begge bare nyder hinanden!

Hun lyder som en rigtig lille charmetrold :hjerte:

 

Jeg elsker historier fra plejehjem og lign.

Overvejer derfor meget kraftigt om Rigmor skal være besøgshund, når hun er fyldt et år.

Det synes jeg er en brand god idé!

Selvom Suki nok ikke egner sig som besøgshund, så var det alligevel en vild oplevelse, at se glæden i de ældres øjne:hjert

Tror hurtigt man bliver hooked, og hvis Rigmor bare elsker det, så ville det være fantastisk! :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...