Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat
Ja optimisme er godt !
Næææ... De plejer da at være næsten renlige... Det regner jeg da også med hun er :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt nye billeder fra idag:

Rigmor

 

[ATTACH=CONFIG]109215[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109216[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109217[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109218[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109219[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109220[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109221[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109222[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109223[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109224[/ATTACH]

 

De billeder kræver en gentagelse!

 

:lun: Hun er godt nok sød med sin lille bare numse. Nogen reaktion fra hendes side, da numsen blev trimmet? :-)

 

Der er kommet godt gang i hende, kan man se på billederne! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok lækker!! Held og lykke :-) Glæder mig til at følge lidt med :-)

 

Hvis du vil lære lidt om klikkertræning synes jeg at canis (gratis) online kursus er godt - tilmeld dig allerede nu så du kan få læst tingene på forhånd. Der kommer en lektion hver dag ... Også bogen klikkertræning for din hund er smadder god! Ellers er hundogtræning.dk også en rigtig god hjemmeside - der ligger gamle artikler mv du kan læse i deres artikel-bib!

 

Husk at købe masser bæposer. I harald nyborg kan du få mange til billige penge. Også termometer er et must som en anden er inde på ... Og legeting + små oksehudspinde hunden gerne må bide i! Gem også allerede nu nogle toiletruller du kan bruge til at fylde lidt mad i som den så skal få ud ...

 

Husk også at hvalpesikre lejligheden. Vores lamelgardiner var døde efter et par dage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok lækker!! Held og lykke :-) Glæder mig til at følge lidt med :-)

 

Hvis du vil lære lidt om klikkertræning synes jeg at canis (gratis) online kursus er godt - tilmeld dig allerede nu så du kan få læst tingene på forhånd. Der kommer en lektion hver dag ... Også bogen klikkertræning for din hund er smadder god! Ellers er hundogtræning.dk også en rigtig god hjemmeside - der ligger gamle artikler mv du kan læse i deres artikel-bib!

 

Husk at købe masser bæposer. I harald nyborg kan du få mange til billige penge. Også termometer er et must som en anden er inde på ... Og legeting + små oksehudspinde hunden gerne må bide i! Gem også allerede nu nogle toiletruller du kan bruge til at fylde lidt mad i som den så skal få ud ...

 

Husk også at hvalpesikre lejligheden. Vores lamelgardiner var døde efter et par dage ;-)

 

Tak :-D

 

Jeg vil kigge nærmere på det kursus, lyder spændende!

 

Jeg skal helt sikkert ud og investere i et termometer ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
De billeder kræver en gentagelse!

 

:lun: Hun er godt nok sød med sin lille bare numse. Nogen reaktion fra hendes side, da numsen blev trimmet? :-)

 

Der er kommet godt gang i hende, kan man se på billederne! :mrgreen:

Næ hun var ligeglad..Spænede bare videre.. Og ja de er virkelig begyndt at røre sig nu..

 

Jeg ved ikke så meget om de forskellige hunderacer endnu, så jeg kan ikke helt se, hvilken race Rigmor er, men hun er godt nok kær. Jeg kan godt forstå, at det er MEGET svært at vente;-) Tak for at du deler billederne med os:-D
Rigmor er en Löwchen :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Mit hvalpekuld var renlige med ganske få uheld da de flyttede;) og min lille Pjevs var også renlig da vi fik hende som 8 ugers, hun har tisset inde 5-6 gange og lavet inde 2 gange på de 4 uger der er gået:) så jo det kan godt lade sig gøre hvis opdrætteren arbejder med det før hvalpen flytter:)

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]109219[/ATTACH]

 

Er altså også ret vild med det her billed. Hun ser så sød ud, med hendes lille numse stikkene op i vejret :hjerte: :lol:

 

Jeg ved ikke så meget om de forskellige hunderacer endnu, så jeg kan ikke helt se, hvilken race Rigmor er, men hun er godt nok kær. Jeg kan godt forstå, at det er MEGET svært at vente;-) Tak for at du deler billederne med os:-D

 

Jeg synes også hun er rigtig kær :mrgreen: Som Janni siger, så er racen Löwchen.

 

Synes virkelig det er blevet svært at vente nu.... 34 dage!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver en Løwchen klippet ? er det noget historisk ? for at beskytte som hos pudler ?

 

Tyvstjålet fra Jannis hjemmeside. :mrgreen:

 

Link: Ny side 0

 

Allerede dengang klippede man Löwchen i det karakteristiske løveklip. Dog klippede

man den meget højere op så manken kun var lige omkring halsen og skuldre.

Grunden til at man klippede dem på den måde var, at man dengang ikke havde nogen

varmekilder på slottene. Og så tog man en flok Löwchen med i seng for at kunne holde

varmen.

De kortklippede områder fungerede som varmeafgivere.. Og de langhårede områder trak

lopperne væk fra sengene og menneskene.

De fine damer lod også deres Löwchen kravle op i pufærmerne på deres kjoler, så de

kunne varme dem på armene.

Senere da man kiggede nærmere på standarden blev man enige om at rykke manken ned,

så den slutter ved det sidste ribben. Det blev gjort pga. risikoen for at få lungebetændelse

om vinteren.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så er der igen nye billeder af den fineste og sødeste lille Rigmor :hjerte:

 

Jeg var et smut i løveland. Så jeg fik selvfølgelig taget en masse gode billeder. Hvilket er skide vanskeligt, med sådan en lille hvalp :lol:

 

Hun var ååh så sød, og hun er virkelig blevet stor. Men det kan vi li' - For nu er der kun 3 uger til jeg skal op og hente hende :banan:

 

IMG_1179.jpg

 

:lun:

IMG_1177.jpg

 

IMG_1186.jpg

 

IMG_1193.jpg

 

Er hun ikke bare blevet fin? :hjerte: Hvilket hun jo selvfølgelig altid har været, men hun bliver da mere og mere cute!

 

Og lad hende endelig ikke narre jer! Hun er en fræk lille bisse, med massere af gang i :mrgreen::lol:

 

21 dage :ivrig:

IMG_1170.jpg

IMG_1174.jpg

IMG_1182.jpg

IMG_1191.jpg

IMG_1192.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Guuuud hvor er hun bare lækker-lækker. Elsker hendes farver! :hjerte:

Hvordan bliver de egentlig når hun bliver voksen, bliver hun meget lysere i det?

 

Uha, det er jo Janni der ved alt det med farverne. Lige nu er der vidst flere muligheder. Janni siger hun enten bliver hel lys (Hvilket man også kan se på hendes pels. De sorte hår er begyndt at blive hvide i bunden) eller også blever hun lys, men beholder stadig noget af sin gyldne pels.

 

Mener Janni snakkede om, at hun nok(måske) kommer til at ligne Heartbeat i pelsen. Var det rigtig Janni?? :-D

 

 

Og tak, jeg synes også hun er lækker-lækker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Men så sparer I da de penge i forhold til at skulle have hende til hundefrisør :-D

 

Ja, det er kært :lun:

 

:-DJa de penge er hurtigt tjent hjem.....og så er klipperen nok også indkøbt ved en fagperson der ved hvordan man begynder og slutter.....gætter på hun hedder Janni :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...