Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

Der er altså bare noget helt specielt ved at møde sin hvalp for første gang! Kærlighed ved første blik :lun:

 

Janni var til hundeudstilling i dag på Sjælland, og som den fantastiske søde opdrætter hun er, tog hun Pandora og hvalpene med, så jeg kunne møde min lille Rigmor.

 

Tog mange billeder, og viser og deler med alle der vil se, (og dem der ikke vil :lol:) så de kan se hvor sød og lækker hun er... Og i bliver ikke snydt ;-):lol:

 

:lun:

IMG_1019.jpg

 

 

IMG_1042.jpg

 

 

IMG_1044.jpg

 

 

IMG_1046.jpg

 

 

IMG_1049.jpg

 

Det var lidt hårdt, så hun faldt i søvn i mine arme :hjerte:

IMG_1004.jpg

 

 

IMG_1007.jpg

 

Men hun vågnede op igen, og så var der lidt gang i hende :mrgreen:

IMG_1012.jpg

 

 

IMG_1013.jpg

 

 

IMG_1016.jpg

 

 

Ejmen, er hun ikke bare fantastisk sød? :lun:

Glæder mig kun endnu mere til, at få hende hjem. Heldigvis skal jeg om lidt over 3 uger op i løveland i Nordjylland og se hende igen. Derefter skal jeg så lige vente 3 uger mere, før jeg kan tage derop for at hente hende hjem... 11. juli, kom kom kom :banan:

 

 

Det er min første hund, så det er utrolig spændende og jeg glæder mig enormt! Så jeg tager imod alle de tips og råd i måtte have!

 

Janni har jo en kæmpe hvalpepakke man får med, (Ny side 0) men har ikke kunne lade være med at shoppe en lille smule :-)

 

photo kopi.jpg

 

Har fået købt: Hvalpefoder, hundetegn, vandflaske til ture og træning, flexline, clicker, poser m.m. som kan ses på billedet. Har desuden også købt et dørgitter.

Er der noget i mener jeg mangler? Tænker der er noget man kun kan vide, når man har haft hvalp/hund før, men som nybegyndere som jeg ikke tænker over? :lol:

 

Jeg har som sagt købt en clicker. Jeg ved nogenlunde hvad det handler om, men kunne godt tænke mig at læse lidt mere om emnet. Er der nogle sider/artikler online, som i synes kunne være gode at læse?

 

Fik jeg forresten sagt at jeg glæder mig!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Termometer! Du drømmer ikke om hvor tit dyrlægen spørger "har hun feber?" når du ringer for 13 gang og bekymret beretter om opkast, sløvhed, dårlig mave og hvad ved jeg :)

De kan jo fåes overalt og er billige, alligevel har vi flere gange stået og manglet :) eller været i tvivl om hvilket der var vores til munden.......

Havde du købt en tægepincet? Den er også god at have :)

Og hundehåndklæder. Cookie har sine egne i gæstehåndklædestørrelse til når hun har været ude i regnvejr eller i bad.. vores egne er lidt store og uhandy til formålet.

Vådservietter, jeg finder dem i baby afdelingen, de er guld værd hvis der har været lidt dårlig mave og man ikke umiddelbart synes hunden behøver et helt bad. Eller hvis den har rullet sig i noget der kan fjernes let.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød!

 

Hvor er hin bare bedårende :lun:

 

Altså vi havde snor, halsbånd og en legebold da vi fik vores hund. Fik mad, bamse og lidt tyggeting med da vi hentede hende.

 

Og det gik ganske fint! Resten har vi købt når vi lige synes vi manglede.

 

fantastisk :lun: Janni ER altså bare en fantastisk opdrætter!

 

Ååååhhh hun er sød :hjerte:

 

Tak tak tak.

 

Jeg erklære mig 100 procent enig. Hun er sød, bedårende og fantastisk :mrgreen: Min lille Rigmor :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Termometer! Du drømmer ikke om hvor tit dyrlægen spørger "har hun feber?" når du ringer for 13 gang og bekymret beretter om opkast, sløvhed, dårlig mave og hvad ved jeg :)

De kan jo fåes overalt og er billige, alligevel har vi flere gange stået og manglet :) eller været i tvivl om hvilket der var vores til munden.......

Havde du købt en tægepincet? Den er også god at have :)

Og hundehåndklæder. Cookie har sine egne i gæstehåndklædestørrelse til når hun har været ude i regnvejr eller i bad.. vores egne er lidt store og uhandy til formålet.

Vådservietter, jeg finder dem i baby afdelingen, de er guld værd hvis der har været lidt dårlig mave og man ikke umiddelbart synes hunden behøver et helt bad. Eller hvis den har rullet sig i noget der kan fjernes let.

 

Tusind tak! En masse ting jeg ikke havde fået tænkt over. De bliver sat på huske/indkøbslisten :-D

 

Jeg får en flåtfjerne med i hvalpepakken fra opdrætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:-D Kan kun sige, at Janni's hunde er robuste kræ....har selv væltet en hel vognfuld af dem fornylig :engel:....de tog det hele med ophøjet ro! :mrgreen:

 

Tillykke med Rigmor, den ser fin ud :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Der er altså bare noget helt specielt ved at møde sin hvalp for første gang! Kærlighed ved første blik :lun:

 

Janni var til hundeudstilling i dag på Sjælland, og som den fantastiske søde opdrætter hun er, tog hun Pandora og hvalpene med, så jeg kunne møde min lille Rigmor.

 

Tog mange billeder, og viser og deler med alle der vil se, (og dem der ikke vil :lol:) så de kan se hvor sød og lækker hun er... Og i bliver ikke snydt ;-):lol:

 

:lun:

[ATTACH=CONFIG]108904[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108905[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108906[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108907[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108908[/ATTACH]

 

Det var lidt hårdt, så hun faldt i søvn i mine arme :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]108899[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108900[/ATTACH]

 

Men hun vågnede op igen, og så var der lidt gang i hende :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]108901[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108902[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108903[/ATTACH]

 

 

Ejmen, er hun ikke bare fantastisk sød? :lun:

Glæder mig kun endnu mere til, at få hende hjem. Heldigvis skal jeg om lidt over 3 uger op i løveland i Nordjylland og se hende igen. Derefter skal jeg så lige vente 3 uger mere, før jeg kan tage derop for at hente hende hjem... 11. juli, kom kom kom :banan:

 

 

Det er min første hund, så det er utrolig spændende og jeg glæder mig enormt! Så jeg tager imod alle de tips og råd i måtte have!

 

Janni har jo en kæmpe hvalpepakke man får med, (Ny side 0) men har ikke kunne lade være med at shoppe en lille smule :-)

 

[ATTACH=CONFIG]108909[/ATTACH]

 

Har fået købt: Hvalpefoder, hundetegn, vandflaske til ture og træning, flexline, clicker, poser m.m. som kan ses på billedet. Har desuden også købt et dørgitter.

Er der noget i mener jeg mangler? Tænker der er noget man kun kan vide, når man har haft hvalp/hund før, men som nybegyndere som jeg ikke tænker over? :lol:

 

Jeg har som sagt købt en clicker. Jeg ved nogenlunde hvad det handler om, men kunne godt tænke mig at læse lidt mere om emnet. Er der nogle sider/artikler online, som i synes kunne være gode at læse?

 

Fik jeg forresten sagt at jeg glæder mig!!!!

Aj men sikke nogle fine billeder du har fået taget :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:-D Kan kun sige, at Janni's hunde er robuste kræ....har selv væltet en hel vognfuld af dem fornylig :engel:....de tog det hele med ophøjet ro! :mrgreen:

 

Tillykke med Rigmor, den ser fin ud :5up:

:sjov: ja sikke en tur den dag.. Jeg havde ondt i alle muskler i ben, arme og bryst en hel uge efter... :mrgreen:

De tog det faktisk helt pænt. De sagde da ikke en lyd... Godt vi ikke væltede på bakken :shock: Så vi sq sikkert trillet ned af bakken sammen med hunde, vogn og oppakning :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...