Hop til indhold

James Wellbeloved...og ørerne???


Louca
 Share

Recommended Posts

Boris er en beagle på 3 år, og har i ca 1/2 år fået JW. Det er vist et blidt foder uden tilsætningssstoffer. Han har døjet med svamp i sine ellers så lækre ører, men det er ligesom forsvundet efter han er begyndt på JW, og så fik han lige en kur med Urte Pencil 5 stk gange 2 om dagen. Kan det virkelig passe at foder og Urte Pencil bare er godt for ørerne i stedet for en tur til doktor dyr?? Han har ikke haft svamp siden, ryster ikke på hovedet eller sidder med poterne halvt begravet inde i ørerne....er det virkelig så let, eller er vi bare heldige???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg ved ikke med foderet - har selv foderet en del med JWB - men efter at produktionen er overtaget af Royal Canin kan mine beagler ikke trives på det mere. Til gengæld kan jeg sige jeg mere tror det er urte pensil der er årsagen. Jeg har gennem længere tid givet min Charlie det, da han havde kraftig læbefolds svamp - det blev han opereret for, men for at runde af brugte jeg urte pensil til ham med et godt resultat. Oscar - min anden ældste beagle har haft gavn af det da han en overgang havde meget med ørerne (svamp) - urte pensil kombineret med dyrlægens øredråber gjorde underværker.

 

Ingen af mine har problemet mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er jo helt normalt at overfølsomhed viser sig som øresvamp, så hvis der ikke er det i JW som han ellers har reageret på, er det jo klart at det hjælper. Så jeg vil nok kalde dig heldig:-)

 

Men vær glad for at problemet er så let løst! Vær dog opmærksom på hvis ørerne igen begynder at drille. Så må du kigge på om han får godbidder eller lignende, der kan irritere ørerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Før fik han Markus Mühle og Lupo Naturel. Han er helt vild med begge dele, men ørene var trælse. Så det var til dyrlægen ret tit, denne sagde dog ikke noget om foderet(jeg spurgte heller ikke)☺det er faktisk først efter jeg har skifter at jeg har tænkt om der er forbindelse mellem foder og ørehalløj

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...