Gæst familenolsen Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Hej alle sammen. Vi har en Lab. på 2 år, hun har ikke haft hvalpe, men har her på det seneste fundet noget tørret "væske"/sekret i hårene omkring og på hendes brystvorter, noget af det er meget sort, nærmest som tørret blod. Det sort er nogen gange i en rund ring omkring hendes brystvorte. Jeg vedlægger to billeder. Tror i det er alvorligt? bør jeg gå til lægen med hende ? :confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Jeg ville smutte en tur forbi dyrlæge og få det tjekket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst familenolsen Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Okay, tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Er selve brystkirtlerne hævede? Og har hun mon været i løbetid for ca. 2 mdr. siden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst familenolsen Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Er selve brystkirtlerne hævede? Og har hun mon været i løbetid for ca. 2 mdr. siden? Nej, jeg vurdere at hendes brystkirtler ikke er hævet, måske en enkelt af dem. Det er nok noget længere end 2 måneder siden hendes sidste løbetid, vi er nok omkring de 4-5 måneder siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Hmm.... Så ville jeg nok også tage et smut omkring den dyre doktor:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts