MichelleR Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Hej alle. jeg ville hører om nogen her inde har taget den uddannelse? jeg overvejer meget, men kunne godt lige bruge nogen som har prøvet det og kan sige om det er noget jeg bare skal springe ud i :hmm: håber nogen kan hjælpe mig, har gået med tankerne de sidste 3 år, men først nu fået tid og råd:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 Det kommer vel an på hvilken slags person du er, om du bare skal springe ud i det:-D. Når jeg skal bruge penge og tid på noget, kan jeg godt lide at vide hvad jeg kan forvente. Desværre har jeg ingen erfaring med Rie Ravn. Jeg har oplevet en instruktør der var uddannet hos hende. Hun var rigtig dygtig til at arbejde med sin egen hund, men dårlig til at formidle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleR Besvaret Juni 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 jeg spørger mere for at få folks erfaring med stedet, for at finde ud af om jeg skal springe ud i det. måske lidt dårligt formuleret af mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts