Gæst JSG Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Har lige måtte sige farvel til min elskede hund,så har 150 stk previcox tilbage. Jeg havde ikke regnet med at det skulle gå så hurtig ned af bakke, som det desværre endte med.. Syntes det er dumt og og aflevere for så mange penge til destruktion, hvis der er andre som allerede bruger produktet i sammenråd med dyrelægen, som evt kunne spare noget ved og finde ud af noget med mig.. Skriv gerne til mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 Hvor bor du henne i landet? Og hvad skal du have for dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JSG Besvaret Juni 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 Hej:-D Jeg bor i Slangerup. Omkring 1200 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts