Hop til indhold

At fare vild i halsbåndjunglen og drømme om limegrønt:vedikke:


Rams
 Share

Recommended Posts

Brug Paypal, det er skide smart :5up: det gjorde jeg. Der regner den selv om fra euro til DKK.

Hun har Paypal konto, så den beder du bare om og så kan du betale den vej, når du selv har oprettet Paypal konto også. Det er virkelig nemt! :-D

 

Og ja, jeg betalte inden jeg modtog halsbåndene. Ikke noget hun specifikt bad mig om, det gjorde jeg bare selv.

 

Glæder mig til at se billeder af de ting du har bestilt :klap:

 

Jeg kan nemli se, at der står på hendes hjemmeside, at hun gerne vil have, man betaler forud og det er jo også forståeligt. Prøv at tænke sig, at man har lavet sådan nogle halsbånd i hånden og så ikke får betaling for det!

Men tak for svar:5up: Jeg fanger hendes paypal. Er alligevel lige ved at besvare en mail fra hende nu:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, den del overså jeg på hendes hjemmeside. Gad slet ikke kæmpe mit igennem det tyske - jeg kiggede bare billeder og sendte hende en mail :oops: he he.

Men ja, forståeligt når det er noget man har brugt tid på at lave, at man så gerne lige ser betalingen inden man sender dem afsted. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, den del overså jeg på hendes hjemmeside. Gad slet ikke kæmpe mit igennem det tyske - jeg kiggede bare billeder og sendte hende en mail :oops: he he.

Men ja, forståeligt når det er noget man har brugt tid på at lave, at man så gerne lige ser betalingen inden man sender dem afsted. :-D

 

Jeg har været lidt ivrig bruger af mine svage tyskkundskaber og af google translate, mens jeg kiggede på hendes hjemmeside:lol:

Så kunne jeg sådan ca. sjusse mig frem til hvad der reelt stod:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...